Cel mai mare magazin online din România se așteaptă la vânări record de Black Friday 2020. Reprezentanții eMAG au declarat că peste 4 milioane de produse vor avea preț redus pe 13 noiembrie 2020.
eMAG estimează că această ediție de Black Friday va fi profitabilă pentru magazinele online din România, ca urmare a creșterii numărului românilor care vor face achiziții de la distanță. Retailerul anunță mai multe premiere pentru clienți. Pe 13 noiembrie, peste 4 milioane de produse vor avea reduceri totale de 300 de milioane de lei, oferite de eMAG și de sellerii din Marketplace.
Pentru prima dată, eMAG va vinde de Black Friday:
Reprezentanții eMAG estimează că în această ediție aniversară de Black Friday clienții vor realiza comenzi totale în valoare de 585 de milioane de lei, cu 17% mai mult decât anul trecut.
După câteva luni în care comerțul online a cunoscut o evoluție accelerată, interesul pentru Black Friday este foarte mare, în creștere față de ediția precedentă și la un nivel record în istoria locală de 10 ani a evenimentului. Potrivit unui studiu realizat în această lună, 54% dintre românii cu vârsta între 18-65 ani intenționează să facă cumpărături în această ediție de Black Friday, în creștere cu 8% față de anul trecut.
Veniturile totale nu au avut foarte mult de suferit în urma măsurilor luate de autorități, chiar dacă activitatea oamenilor a fost afectată de pandemie. Cheltuielile au fost mai mici, oamenii au renunțat la deplasări, concedii, ieșiri în oraș. Venitul disponibil a crescut, fapt relevat și de creșterea față de anul trecut a depozitelor populației la bănci, spu reprezentanții magazinului online.
„Anul acesta, oamenii vor să investească mai mult în confort și tehnologie, în contextul generat de pandemie, și am construit o oferta diversă cu milioane de produse. Ne pregătim de un an, timp în care am lucrat cu furnizorii și partenerii noștri, firmele de curierat s-au pregătit și ele intens pentru a avea o zi de sărbătoare în care le oferim clienților cele mai mari reduceri din an”, declară Tudor Manea, director general eMAG.
Comerțul online a avut o adopție accelerată de pandemie, mulți oameni au descoperit beneficiile precum gama mai mare de produse, prețurile mai bune, serviciile de livrare și retur. Astfel, anul acesta de Black Friday și de Crăciun, cumpărăturile din toate categoriile se vor desfășura preponderent online.
• 40.000 de produse IT
• 220.000 de electrocasnice mici
• 75.000 de televizoare
• 130.000 de smartphone-uri
• 50.000 de sticle de whisky, vin și alte băuturi alcoolice
• 10 tone de cafea
• 40.000 de electrocasnice mari
• 400.000 de articole fashion
• 200.000 de parfumuri și cosmetice
• 500.000 de jocuri și jucării
• 500.000 de produse pentru casă și grădină
• 100.000 de articole și echipament sportiv
• 100.000 produse de protecție și echipamente medicale
Pentru a oferi flexibilitate cât mai mare clienților, eMAG a extins considerabil rețeaua easybox, ajungând în prezent la peste 850 de unități, de peste trei ori mai mult față de ediția anterioară de Black Friday. Așteptările sunt ca un sfert dintre comenzi să fie livrate în easybox, aproape triplu față de numărul de comenzi din ediția anterioară.
„Echipele din depozitele eMAG sunt pregătite pentru a procesa coletele încă de la primele ore, în condiții de deplină siguranță, astfel încât comenzile să fie predate către curieri cât mai rapid și livrate până pe 27 noiembrie. Pentru a atinge acest obiectiv, eMAG colaborează strâns cu firmele de curierat FAN Courier și Sameday”, spun reprezentanții companiei.
Începând de astăzi și până vineri inclusiv, toți clienții care achiziționează serviciul premium eMAG Genius vor primi 18 luni de beneficii, la prețul de 12 luni, ducând astfel costul pe lună la doar 5,5 lei.
Pentru a profita de cele mai mari reduceri din an, clienții eMAG au la dispoziție metode flexibile de plată. Clienții vor putea achita online cu cardul de credit în până la 40 de rate fără dobândă. Mai mult, cardurile de cumpărături eMAG Raiffeisen Bank solicitate în ziua de Black Friday vor fi alimentate cu un bonus de 200 de lei.