Agentia românească de media full-service United Media Services a fost aleasă în topul 100 global al agențiilor cu cea mai mare creștere.
Topul onoreaza 100 de agentii de top din lume si 10 provideri de solutii de top care au dovedit o crestere solida a business-ului lor in ultimii 3 ani la rand, in perioada 2017-2019: companii holding sau independente, cu focus global sau regional, precum si organizatii care ofera servicii ce pornesc de la generare de lead-uri si ajung pana la campanii digitale si campanii dezvoltate pe mobil.
Distinctia premiaza doar companiile care au obtinut rezultate exceptionale in acesti trei ani de zile.
"Sunt foarte fericita ca United Media Services a fost inclusa in Global Top100 Fastest Growing Agencies, top publicat anual de Adweek, una dintre cele mai apreciate publicatii dedicate industriei din care facem parte. Un rezultat si o recunoastere internationala cu care o agentie locala nu se intalneste foarte des. Dedicarea noastra totala catre cresterea business-urilor clientilor nostri, focusul constant catre dezvoltarea celor mai bune capabilitati digitale si determinarea noastra permanenta de a ne autodepasi, ne-au ajutat sa devenim echipa de astazi. Imi felicit toti colegii, pentru ca merita pe deplin!", a spus Dana Bulat (General Manager United Media Services).
Rezultatul este cu atat mai important cu cat vorbeste despre o perioada buna a publicitatii din Romania, cu o concurenta puternica care a precedat 2020, un an plin de provocari la nivel mondial si in special pentru industria de marcomm locala.
Agentia romaneasca de media full-service a reusit sa isi atinga obiectivele strategice si de business si priveste cu incredere spre finalul acestui an si spre un 2021 la fel de plin de provocari. Doi ani care vor vorbi despre puterea de adaptabilitate, despre flexibilitate si despre demonstrarea capacitatilor interne, prin oferirea de servicii de calitate.
Rezultatele complete ale Adweek 100: Fastest Growing, inclusiv profile de companii, pot fi accesate aici si in cel mai nou numar din print al Adweek, lansat pe 5 octombrie la New York.
United Media Services este o agentie full-service, cu focus digital, cu biroul in Bucuresti si cu capacitati de coordonare regionala. Agentia lucreaza in prezent pentru mai mult de 60 de clienti si 100 de branduri din categorii dinamice si pline de provocari, precum: retail, pharma, telecom, e-comm, FMCGs, financiar, etc.
United Media Services conecteaza detaliile legate de comportamentul consumatorului cu strategia de comunicare si datele de consumator cu strategia de business pentru a genera rezultate tangibile, masurabile si de asemenea, pentru a dezvolta campanii integrate de comunicare, cu focus in digital, care isi ajuta clientii sa atinga cat mai multe persoane, in cele mai relevante modalitati. In plus, agentia s-a impus la numeroase festivaluri locale si regionale si este focalizata in principal pe cresterea business-ului clientilor sai.
"2020 a fost un an plin de provocari, dar aceste agentii si aceste companii ce furnizeaza solutii tehnologice au demonstrat ca inovatia contribuie la succes. Toata lumea din comunitatea de publicitate are ce sa invete din exemplul lor." a spus Jeffrey Litvack (Chief Executive Officer Adweek).
"Singura constanta din publcitate este schimbarea. Cea mai buna modalitate de a vedea unde se indreapta industria este sa vedem cine sunt leaderii, iar Adweek 100: Fastest Growing a oferit mereu o serie de surprize.", a declarat la randul ei Lisa Granatstein (editor, SVP, Programming al Adweek).
Adweek este una dintre sursele principale de informatie si insight-uri din ecosistemul de brand marketing. Prima data publicata in 1979, revista multi-premiata Adweek atinge o audienta de mai bine de 6 milioane de profesionisti, prin platforme multimedia ce includ: print, digital, evenimente, podcast-uri, newslettere, social media si aplicatii mobile.
Sursă foto: AdWeek
Vezi și: Învață cele mai populare dansuri de pe TikTok