Marketingul online a devenit foarte sofisticat în ziua de astăzi. Proprietarii de întreprinderi mici încep să înțeleagă că marketingul online este o resursă valoroasă pentru afacerea lor, însă nu știu cum să abordeze strategiile de promovare.
Chiar și unii specialiști în marketing întâmpină adesea probleme cu rețelele de socializare și comunitățile care se bazează foarte mult pe noi tehnologii. Pentru a înțelege mai bine cum funcționează promovarea online și cum trebuie aplicate strategiile pentru a fi eficiente, este necesar să apelezi la o agenție de publicitate specializată pe marketing online, cum este sicmedia.ro.
Pentru a se îndrepta cu pași siguri spre succes, întreprinderile mici trebuie să folosească strategii avansate de marketing online. Tehnicile pe care le folosesc ar trebui să depășească cu mult ceea ce este normal. Acestea fiind spuse, iată câteva strategii avansate de marketing online pe care fiecare proprietar de întreprindere mică ar trebui să le utilizeze:
Concentrează-te pe marketingul de conținut
Marketingul de conținut este foarte important pentru a atrage clienții și pentru a câștigă încredere și autoritate. Folosind postări de blog, videoclipuri, buletine informative și o grămadă de alte instrumente de marketing, poți stabili cu ușurință o relație de afaceri puternică și de încredere cu un public țintă, crescând astfel vânzările generale.
Marketing de Social Media
În trecutul recent, afacerile și-au limitat marketingul pe rețelele sociale la cele trei mari platfrome - Facebook, Twitter și LinkedIn. Dar, între timp, o serie de noi site-uri de socializare au intrat în scenă. Și după cum se dovedește, acestea sunt la fel de importante că cele trei menționate mai sus, în special în comercializarea anumitor linii de produse și servicii.
Acestea includ site-uri precum Google+, Pinterest, Tumblr și Instagram, toate fiind în prezent populare și au o gama largă de opțiuni noi, care facilitează crearea unui public mai larg. Întreprinderile se extind profitând de mai multe rețele sociale, astfel încât să poată ajunge la numărul maxim de potențiali consumatori.
Optimizare mobilă
Mai multe companii optimizează acum site-urile pentru telefoane mobile. Nu cu mult timp în urmă, Google a raportat că site-urile compatibile cu dispozitivele mobile vor fi relevante pentru rezultatele căutării. În plus, Google a continuat și a lansat Mobile Usability - o nouă funcție din Instrumentele pentru webmasteri, care acum este considerată un factor crucial pentru clasarea în căutări. Optimizarea mobilă include crearea unui site web receptiv, conținut separat creat special pentru utilizatorii de dispozitive mobile și, mai important, anunțuri mobile.
Utilizarea imaginilor
Conținutul centrat pe imagini se dovedește a fi partea centrală a majorității strategiilor de marketing online. Dacă îți poți permite să folosești imagini atractive și bine plasate pe rețelele de socializare și pe postările de pe blog, este posibil că numărul de vizitatori să crească. Acest lucru este deosebit de important pentru companiile care doresc să ajungă la anumite date demografice. De exemplu, dacă nișă ta se adresează adolescenților sau femeilor, ai putea lua în considerare extinderea prezenței tale vizuale pe Instagram sau Pinterest folosind imagini.
Partajare pe rețelele de social media
Întrucât motoarele de căutare, în special Google, există pentru a oferi utilizatorilor conținutul cel mai relevant, este logic că acestea vor lua în considerare numărul cumulat de share-uri sociale în stabilirea rangurilor lor de căutare. Multe companii instalează acum plugin-uri de partajare socială, încurajând în același timp consumatorii să partajeze postările ori de câte ori le citesc.