• PRO TV
  • Florin Alexandrescu, Chief Business Officer la PRO TV: ”Televiziunea va mai juca mult timp un rol important”

Florin Alexandrescu, Chief Business Officer la PRO TV: ”Televiziunea va mai juca mult timp un rol important”

Florin Alexandrescu, Chief Business Officer la PRO TV: ”Televiziunea va mai juca mult timp un rol important”

Într-un interviu recent pentru revistacariere.ro, Florin Alexandrescu, Chief Business Officer la PRO TV, a vorbit despre schimbările importante care au avut loc, la nivel de business, social sau de mentalitate, în ultimele luni. 

Gestionarea acestei perioade nu a fost deloc ușoară. Nu vorbesc doar în nume personal. Fiecare om din echipă a trebuit să își creeze o nouă normalitate. În câteva zile a trebuit să ne mutăm efectiv de la birou, acasă. S-au implemetat sisteme care să ne permită acest lucru. A fost un tur de forță. Am avut foarte multe conferințe video astfel încât să nu pierdem legătura creată în cadrul echipei. Am încercat să fim mai atenți la nevoile fiecărui om din echipă. Nu este ușor să lucrezi de acasă, cu familia lângă tine. Încerci să discuți cu fiecare om atunci când acesta poate și este în măsură să-ți acorde întreaga atenție. Credeți-mă că știu ce vorbesc: am trei copii și de 6 luni sunt tot timpul în preajma mea”. 

“Am o regulă, regula celor 5P, pe care o urmez , pe care le-am spus-o și le-o spun în continuare copiilor mei, dar o folosesc foarte des și la birou. Regula aceasta spune: Proper Preparation Prevents Poor Performance. Plecând de la acest principiu aș zice că orice misiune devine posibilă când te pregătești și o gestionezi cum trebuie”, a explicat Florin Alexandrescu în cadrul interviului pentru revistacariere.ro.

Cum vede Florin Alexandrescu viitorul domeniului? “De-a lungul ultimilor 10-15 ani am auzit tot felul de teorii care preconizau sfârșitul televiziunii, dar realitatea și cifrele ne-au demonstrat că televiziunea va mai juca mult timp de acum încolo un rol important în industria noastră. În egală măsură nu putem ignora rolul extrem de important pe care-l joacă online-ul și tocmai de aceea business-ul nostru vizează atât vânzările de TV cât și cele de online; în consecință, producem emisiuni pentru TV, dar și emisiuni exclusiv digitale. Nu sunt Nostradamus și nu pot spune ce ne va aduce viitorul. Pot doar spune că este important să căutăm oportunitatea în orice conjunctura nefavorabilă”.

Citiți interviul intergal AICI

FERMA. În Plus - Episodul 0, cu Mihaela Rădulescu

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni