Este binecunoscut faptul ca amenajarea eficienta a spatiului de lucru reprezinta un factor esential care poate creste nivelul de productivitate si de concentrare.
Un spatiu de lucru atent organizat si aerisit ne poate motiva sa lucram cu mai mult spor la sarcinile de zi cu zi.
De multe ori ori, insa, se intampla sa nu acordam atentie suficienta produselor de birotica: fie uitam sa ne refacem stocurile de post-it-uri colorate, fie constatam ca nu mai avem rezerve de pix, fie ca s-a terminat hartia. Din nefericire, astfel de lucruri ne pot face sa pierdem timp pretios: ajungem sa cautam peste tot obiectul de birotica de care avem nevoie, in loc sa ne concentram pe sarcinile de lucru.
Probabil ca si tie ti s-a intamplat sa uiti sa-ti refaci stocul de produse de birotica in timp util sau, pur si simplu, sa iti dai seama ca nu poti rezolva o problema, pentru a iti lipseste un produs important. Fii fara grija: iti propunem, in cele ce urmeaza, o lista cu produsele de birotica pe care ar trebui sa le ai in permanenta la birou.
Produse de birotica esentiale in orice birou
Pixuri si mine de pixuri
Din randul produselor indispensabile in orie zi la birou fac pixurile si, bineinteles, minele de pixuri - pentru ca se poate intampla ca o mina sa se termine chiar atunci cand trebuie sa completezi un document important. Recomadarea noastra este sa-ti faci de fiecare data stocul de pixuri si sa ai intotdeauna mai multe la indemana: exista posibilitatea sa nu ai timp sa schimbi mina in unele momente si sa fie necesar sa apelezi, rapid, la un altul. Pixurile cu mina albastra, varianta clasica, sunt cea mai buna optiune, insa, daca doresti sa faci unele insemnari, te poti orienta si catre cateva pixuri colorate.
Capsator si capse
Capsarea documentelor si, in general, a diverselor foi de hartie este, cu siguranta, o „misiune” zilnica sau, in orice caz, frecvent intalnita in orice birou. Un capsator bun te poate ajuta sa iti organizezi documentele, sa le pui laolalta inainte de a le aseza in dosare, de exemplu. Tocmai de aceea nu ar trebui sa-ti lipseasca un capsator si cel putin o cutie de capse din birou.
Agrafe de foi
Un alt truc de organizare eficienta a documentelor este prinderea acestora cu agrafe. Asigura-te, asadar, ca ai mereu un set de agrafe si clipsuri.
Markere si markere colorate pentru whiteboard
Ne referim atat la markerele perfecte pentru a face diverse insemnari pe foi, cat si la cele special concepute pentru whiteboard - se vor dovedi a fi mai mult decat binevenite in sedintele si prezentarile pe care le vei sustine in fata colegilor tai de munca.
Produse de hartie
Din randul produselor de hartie indispensabile la birou fac parte: hartia A4 pentru imprimanta si hartia perforata (potrivita pentru dosarele cu sina).
Alte produse importante sunt:
Tipizatele, precum: hartia milimetrica, hartia de calc, etichetele autocolante, post-it-urilei colorate, hartia de impachetat, plicurile, dosarele, agendele de birou etc.
Pe langa aceste produse, ia in considerare si accesoriile destinate depozitarii documentelor: acestea contribuie la o buna organizare si, totodata, la mentinerea confidentialitatii documentelor respective. Cateva dintre cele mai practice sunt: bibliorafturile, foliile de plastic, dosarele, separatoarele, cutiile special concepute pentru arhivarea documentelor.
In final, iti sugeram sa arunci o privire catre produsele de birotica pentru birou sau work from home de pe site-ul librariei CLB. Aici vei gasi, cu siguranta, o serie de produse esentiale pentru o buna desfasurare si organizare a activitatii zilnice de la munca.