Un artist care se reinventează mereu, Puya are și spirit întreprinzător. Cum arată măștile de protecție pe care le vinde online.
Nu puține sunt vedetele care și-au creat propriile colecții vestimentare. Puya se numără printre artiștii de la noi care s-au lansat în acest domeniu. Brandul său, MAIDANEZ, a fost creat pentru a transmite un mesaj nonconformist.
Dacă la început vindea tricouri, rapperul s-a adaptat nevoilor actuale și a inclus în portofoliu și două modele de mască de protecție, care poate fi purtată în mod repetat, după spălare. O bucată costă 20 de lei.
Artistul a explicat cum a ales numele brandului său vestimentar.
„MAIDANEZ e câinele ăla pe care oricât ai încerca, nu îl poți dresa... E ăla de nu primește vaccinuri, nu mănâncă sănătos și trăiește bine-mersi. E unul dintre cele mai îndrăgite rase din România… Seamănă cu noi, cumva. Obișnuiți din comunism să facem dintr-o pulpă de pui trei feluri de mâncare, să nu ne plângem de cald sau de frig și să ne descurcăm chiar și atunci când nu avem bani. Probabil ăsta e spiritul MAIDANEZ. Ca și melodia - Nu execut când zici culcaaat...
Primim din ce în ce mai multe comenzi și sunt sigur că e degeaba. La noi dresajul nu prea a mers niciodată, de fapt. Unii spun că suntem necivilizați sau chiar țărani… la noi, ca la nimeni etc... MAIDANEZII găsesc mereu o cale”, ne-a spus Puya.
Citește și: Un interviu rar cu Puya, care vorbește deschis despre familie, soție și cele 3 fete ale sale
Fotografii: @puya_dragos
Vezi și VIDEO: Detectivii de la Masked Singer și ce cred ei că îi recomandă pentru acest show
Gallery