ß
La începutul lui 2020 se anunțau trend-urile din diversele domenii. Cu toții ne făceam planuri și ne stabileam obiective. Pandemia de Covid-19 a schimbat însă paradigma modului în care interacționăm, comunicăm sau facem business.
În vâltoarea tuturor celor întâmplate, am dedus rapid că, deși distanțați fizic, trebuie să fim mai apropiați ca oricând pentru a putea depăși acest moment dificil din istoria omenirii.
Înțelegând că dincolo de orice alte valori și ambiții ale persoanelor sau ale brand-urilor, cuvântul cheie care ne leagă sau ar trebui să o facă în viitor este SUSTENABILITATEA, anunțăm lansarea conferinței ”Sustainability is The NEW BRAVE”, sub egida ”Creativity 4 Better Hub”, conferință dedicată exclusiv Sustenabilității ca valoare de business.
Evenimentul va avea loc pe 17 septembrie și va fi transmis live pe Facebook, pe pagina IAA Romania.
Scopul evenimentului este de a inspira, de a încuraja, de a oferi modele pentru a ne canaliza eforturile spre dezvoltarea unui ecosistem din ce în ce mai sustenabil, pe care să-l lăsăm moștenire cu mândrie.
Vom dezbate această temă în diferite industrii: retail, energie, servicii financiare, banking, servicii medicale, bunuri de larg consum, media și dezvoltare imobiliară.
Speakerii evenimentului vor fi Valer Hancaș – Președinte IAA România & Communication and Public Affairs Director @ Kaufland România, James Simmons - Managing Director @ Unilever South Central Europe, Raluca Nicolaescu - Head of Marketing @ MasterCard Romania, Alexandra Maier - Senior Corporate Social Responsibility Specialist @ ING Bank România, Alessio Menegazzo - Director Sustenabilitate și Afaceri Insitutionale @ Enel, Ina Bădărău – Public Relations Manager @ Medlife Group, Andrei Ivan - Sustainovation Director @ Skanska Commercial Development Europe.
Gallery