Trăim o nouă normalitate. Am amânat sau am renunțat la vacanțele pe litoral mediteranean sau în alte destinații îndepărtate și le-am înlocuit cu escapade și drumeții în locuri minunate din România, care merită să fie descoperite.
Ne vizităm mai des rudele de la țară și, așa, ne bucurăm de peisaje și momente extraordinare. Iar cumpărăturile care durau și ore întregi în mall-uri și magazine au fost înlocuite de shopping-ul online. Toate acestea însemnă că, deși lumea s-a schimbat, avem o mulțime de moduri prin care să descoperim noi experiențe de neprețuit. Mastercard a lansat recent campania națională „Trăiește noul de neprețuit. Hello Priceless!” și, alături de Smiley, imaginea campaniei și protagonistul spotului TV dedicat, te invită să te bucuri de partea priceless a vieții.
Campania înseamnă și peste 10.000 de premii pentru utilizatorii Mastercard, iar marele premiu este nici mai mult, nici mai puțin decât o autorulotă pentru vacanțe și experiențe memorabile alături de cei dragi. De asemenea, participanții pot câștiga 90 de carduri de cumpărături în valoare de 1.000 de lei fiecare, 10.000 de premii constând în acces exclusiv la una din cele 5 piese noi muzicale create de Smiley și HaHaHa Production și disponibile numai pentru câștigători pe durata campaniei, pentru că muzica reușește să transforme orice zi în una de neprețuit. Mai mult, dacă plătești cu telefonul vei avea șanse duble de câștig și poți obține premium special, un smartwatch pe săptămână.
Cum te înscrii în campanie? Nimic mai simplu! Plătești cu cardul tău Mastercard sau Maestro, online sau la orice punct de plată cu POS de pe teritoriul României (adică oriunde!), până pe 30 septembrie 2020 și înscrii valoarea tranzacției, fie prin SMS, la numărul 3725, fie pe site-ul campaniei, www.mastercard.ro/participare. Fiecare tranzacție înscrisă înseamnă o șansă în plus de câștig!
Iar dacă ajungi la Mercato Kultur sau Carnivale Food Market în București, sau la Biutiful by the Sea, în Mamaia, vei descoperi pop-up shop-uri de unde vei putea achiziționa o colecție specială, realizată de Mastercard și HaHaHa Production, care include modele de tricouri, costume de baie, borsete și multe altele.
Iar o parte din vânzările produselor vor fi direcționate către casa de producție pentru înființarea unui studio dedicat recrutării și promovării tinerelor talente și pentru a contribui, astfel, la construirea unui viitor mai bun în industria muzicală românească.
Sursă foto: MasterCardRomania