• PRO TV
  • (P) COTNARI lansează un nou vin roze prin intermediul celui mai complex proiect de comunicare din ultimii 23 ani

(P) COTNARI lansează un nou vin roze prin intermediul celui mai complex proiect de comunicare din ultimii 23 ani

(P) COTNARI lansează un nou vin roze prin intermediul celui mai complex proiect de comunicare din ultimii 23 ani

COTNARI, unul dintre liderii pieții de profil din România, lansează o amplă campanie de re-branding pentru gama-fanion reprezentată de Grasă de Cotnari, dar care include și alte soiuri 100% românești: Tămâioasa Românească, Fetească Albă și, în premieră pentru această gama, roze din Busuioaca de Bohotin.

Procesul de modernizare al gamei s-a întins pe perioada unui an de zile și s-a bazat pe o serie complexă de cercetări de piață și consumator care au relevat nevoia unei schimbări profunde în universul mărcii.

Rezultatul final aduce cea mai mare transformare vizuală a Gamei Cotnari față de anul 1997, moment în care s-a realizat ultima schimbare de etichetă.

Astfel, Gama Cotnari nu se bucură doar de o sticlă nouă și elegantă cu logo în relief, o etichetă care combină elementele definitorii ale gamei cu modernitatea cerută de consumator, dar și de un produs nou: roze din Busuioacă de Bohotin în varianta dulce și demidulce că răspunde la tendințele de consum din piață.

Toate aceste noutăți de produs vor fi comunicate printr-o nouă platformă de comunicare al cărui nume este “ Viață de Cotnari”:

Vinul este alături de noi de atât de multă vreme încât ajuns să intrupeze pentru oameni o suma de caracteristici speciale. Vinul înseamnă prietenie, tradiție, pasiune, poezie, înțelepciune, bogăție, elegantă, și tot așa, multe, multe alte trăsături profund umane.

Platforma „Viață de Cotnari” este o colecție de momente memorabile care justifică extraordinarele calități ale soiului fanion (dar odată cu el al întregii game). La Cotnari, acolo unde cresc doar soiuri românești autentice, iar oamenii trăiesc după valorile vinului în fiecare zi, e locul unde spiritul vinului românesc trăiește cu adevărat”.  a declarat Constantin Deleanu - președinte Cotnari SA)

Campania, ce va rula între 22 iulie și 30 septembrie, se bazează pe un mix de tv, promovare în-store și online. De asemenea, vânzările vor fi susținute de un program inovativ adresat segmentului Horeca: orice comandă online pe site-ul www.cramelecotnari.ro îi aduce userului un voucher pe care îl poate folosi pentru a se bucură de o sticlă de vin gratis într-una din sutele de locații partenere ale programului. 

Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni