• PRO TV
  • (P) Compania Vascar, în cifre: 36 de ani de activitate neîntreruptă, 21 de magazine și peste 380 de angajați

(P) Compania Vascar, în cifre: 36 de ani de activitate neîntreruptă, 21 de magazine și peste 380 de angajați

(P) Compania Vascar, în cifre: 36 de ani de activitate neîntreruptă, 21 de magazine și peste 380 de angajați

Compania Vascar reprezintă unul dintre principalii producători de conserve și preparate din carne din România. Cu o istorie bogată și numeroase produse, de la șuncă și pateuri la cârnați, mici și produse rumenite, brandul născut la Vaslui produce astăzi și o linie de specialități și conserve pentru cei mai pretențioși consumatori, complet fără E-uri.

Produsele Vascar sunt distribuite la nivel național, prin parteneri Key Accounts, dar și în magazine tradiționale, iar compania produce și preparate marcă proprie pentru marile lanțuri de magazine internaționale prezente în țara noastră, precum Carrefour, Mega Image, Lidl, Kaufland și Auchan.

Știm că nu întotdeauna cifrele rezumă cel mai bine activitatea și performanțele unei companii, însă acestea reprezintă cea mai palpabilă metodă de a-i cuantifica rezultatele. Tocmai de aceea, în articolul de față, vom analiza, în cifre, compania Vascar, unul dintre cei mai importanți producători de preparate din carne și conserve din România.

36 de ani de activitate neîntreruptă are compania Vascar, fiind înființată în anul 1984 în Vaslui, sub denumirea de Industria Cărnii;

21 de magazine, peste 380 de angajați și o fabrică cu capacitate extinsă ce asigură producția și distribuția preparatelor alimentare. Vorbim despre mezeluri, conserve, carne fresh, specialități din carne, precum: pate din ficat de pui, porc, rață, gâscă și curcan, mini pateuri (inclusiv vegetal), șuncă de porc, pui sau curcan, produse rumenite, cârnăciori de casă, cârnăciori țărănești, burger de vită, mici țărănești etc;

 

20,5 milioane de euro este cifra de afaceri a companiei în 2019, o creștere de 13% comparativ cu anul 2018;

1991 este anul în care compania Industria Cărnii și-a schimbat numele în Vascar S.A., iar trei ani mai târziu s-au deschis și primele magazine. În anul 1995 s-a conturat prima identitate vizuală, iar în anul 2000 a avut loc privatizarea. 13 ani mai tarziu s-a lansat și cel de-al doilea brand al companiei Vascar, brandul Moldova în Bucate, o gamă de produse 100% naturale, fără E-uri;

6,9 milioane de lei, adică peste 1,4 milioane de euro a investit compania, anul trecut, numai în infrastructură, echipamente tehnologice și mijloace de transport. Investițiile au fost posibile și datorită faptului că acționarii societății au investit profitul realizat;

ISO 9001:2008, ISO 22000:2005, FSSC 22000 versiunea 3.2, IFS Food versiunea 6.1. Chiar dacă, la prima vedere, aceste cifre nu îți spun mare lucru, ele sunt cruciale când vine vorba despre calitatea mâncării. 

De ce? Întrucât ele reprezintă standarde de calitate în industrie. Produsele răspund nevoilor și așteptărilor clienților, îndeplinesc standarde înalte de calitate și siguranță, dar și standardele legale și normative impuse de Uniunea Europeană;

30 de ani are Directorul General Vascar, Vlad Ciuburciu, care a preluat compania în urmă cu doi ani și jumătate. "De-a lungul anilor, drumul parcurs ne-a învățat că un progres durabil înseamnă o maturizare bazată pe asumarea valorilor pe termen lung. De aceea, calitatea este valoarea fundamentală care definește și modelează cultura noastră antreprenorială. Respectăm clienții și ne propunem zilnic să ne ridicăm la nivelul pe care și-l doresc", declară Ciuburciu.

Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni