Asta cred și The CROPPERS, cei patru protagoniști din cel mai nou serial #pebune KFC.
Noul serial The CROPPERS, disponibil pe YouTube, Facebook și IGTV KFC România, ilustrează viața unor adolescenți (Lia, Flo, Selena și David) care, în goana după like, comment, love & share, ajung să identifice o nouă idee de business în mediul online – crearea verticalelor social media ready, perfecte pentru ecranele smartphone-urilor.
Povestea este construită pornind de la un statement puternic, chiar filosofia locală a brandului: Fii #pebune, nu perfect! Tensiunile create în jurul discrepanței dintre verticala perfectă și orizontala #pebune au dat curs unor întrebări pe baza cărora se desfășoară întreaga acțiune a serialului – De ce este atât de important pentru noi să fim validați în social media? Ce contează mai mult in the end: aparența sau realitatea în goana de a strânge love-uri? Ce ne dorim: prieteni sau followeri?
Cele 4 episoade ale serialului sunt lansate săptămânal și vin la pachet cu o experiență inedită de vizionare pe mobile: The CROPPERS poate fi urmărit atât în format vertical, cât și landcape, pespectivele fiind diferite. Experiența poate fi accesată pe thecroppers.ro, unde poți vedea verticala #instaready dintr-o orizontală #pebune. Odată cu lansarea serialului, fanii pot asculta și un podcast dedicat. Jurnalul Liei este primul podcast al unui personaj dintr-un serial românesc, care oferă poveștii mai multe niveluri narative.
The CROPPERS by KFC Social Entertainment Channel este un proiect digital complex: avanpremieră 100% online, tehnologie mobile care îți permite să urmărești in real time două perspective ale storyline-ului: perfectă pe verticală și #pebune pe orizontală, și podcastul, un narativ care completează cercul poveștii prin relatarea trăirilor interioare ale personajului principal.
Și pentru că un serial #pebune merge cel mai bine cu pui #pebune, fanii KFC se pot bucura pe toată durata campaniei și de The CROPPERS bucket, în ediție limitată.
Gallery