În vreme de pandemie toți prestatorii de servicii și-au adaptat modul în care colaborează cu publicul și nu numai. Pandemia de coronavirus a impus desigur măsuri de prevenție privind răspândirea virusului. Cum ar trebui firmele de curierat spre exemplu să își desfășoare munca?
În această perioadă curierii sunt printre cei mai curajoși angajați, pentru că se expun zi de zi și lucrează conform programului obişnuit.
Nevoia de servicii de curier rapid Bucuresti și de altfel în orice alt oraș se simte acut. Asta pentru că mai toate au trecut în online, comenzile la domiciliu s-au multiplicat, o măsură menită să ajute la minimalizarea contactului social. Românii cumpără orice din online, dacă găsesc: alimente, produse de îngrijire, produse de curățenie, consumabile etc. Făceau asta și până acum, însă în această perioadă o văd ca pe unică soluție, nu doar o alternativă pentru momentele când nu au timp să ajungă la magazine.
Primele măsuri, în contact cu publicul
Orice firmă de curierat, ca și alți prestatori de servicii de altfel, trebuie să respecte reguli de igienă specifice: poartă mănuși și mască pe toată durata programului și la întrevederile cu clienții. Sunt grupați în echipe astfel încât să nu fie un număr mare de persoane, în același timp, în depozite. Folosesc dezinfectanți cât mai des posibil pe parcursul zilei. Acestea sunt printre abordările lor. Nu uită să amintească și clienților despre astfel de proceduri, întrucât își doresc să sporească încrederea pe care le-o oferă publicul.
Singurul domeniu în care încă se fac angajări și serviciile sunt rapide
Desigur că rămân valabile și acum departajările între firmele de acest gen. Spre exemplu la E-livrat, firma de curierat ce activează pe piața din București și Ilfov, include în lista de servicii livrare în aceeași zi. Nu oricine poate oferi așa ceva. Poate că un avantaj este și faptul că pandemia îi ține pe toți în casă, traficul este mai lejer și livrările pot fi făcute mai rapid ca oricând. Pentru cei interesați, serviciile E-livrat continuă să fie aceleași ca și până acum: livrare în aceeași zi în funcție de ora preluării sau cu livrare a două zi, valabil pentru serviciile locale, curierat național de asemenea, pentru cei dornici să trimită un pachet oriunde în țară.
În acest domeniu este activitate din plin, astfel că nu sunt excluse angajările, în caz că este nevoie. Este de înțeles de ce: comenzile online au crecut cu 15%, cele pe segmentul food delivery cu 50%.
Ce trebuie să știți
Pentru clienți, trebuie spus că un curier care vă bate la ușa trebuie musai să poarte protecție facială, mască și mănuși. Vine direct la ușa dumneavoastră, indiscutabil. Atenție însă, în unele cazuri plata nu poate fi făcută cu cardul, iar acest lucru nu depinde de firma de curierat, ci de cei cu care colaborați privind un anumit tip de serviciu - magazinele online. Sau în alte cazuri nu este nevoie să plătiți, ci doar să primiți coletul, pe semnătură.
Rămân valabile și taxele, ca și până acum. Pandemia a ridicat poate volumul de muncă, însă nu a modificat tarifarea. Ce se schimbă este însă timpul de livrare în unele cazuri, cum sunt spre exemplu serviciile de curierat național. Dat fiind că în unele zone din țară s-a impus carantina totală, sunt filtre la intrări și ar putea dura ceva mai mult traseul până la destinație, firmele de curierat specifică de regulă acest detaliu, însă se străduiesc să nu existe un decalaj prea mare.
Într-o lume în care s-a instalat haosul, normalitatea vine de la curieri. Aceștia sunt cei care funcționează după program normal, nu pot munci de acasă și asigură în multe dintre cazuri livrarea de bunuri în cel mai scurt timp. Sunt o ancoră a lumii, lovită grav de un virus ce impune tot mai multe restricții.
Despre E-livrat
Pe nișa de curierat rapid, în București și Ilfov E-livrat este una dintre cele mai cunoscute firme. O alegere de a colabora cu aceasta înseamnă a vă asigura tranzit rapid de acte și alte bunuri între firme sau între firmă și clienți. Oferta curentă este detaliată online, în cadrul paginii oficiale, e-livrat.ro.