Citeste mai mult despre:
Divertisment-Utile,
Peste 82% dintre managerii de restaurante au luat în calcul închiderea (temporară sau chiar definitivă) a afacerii, afectați fiind de blocajul creat de pandemie. Dacă nu te afli în această categorie, înseamnă că deja cauți soluții pentru adaptarea business-ului. Mai precis: mutarea lui în mediul online.
În timp ce migrarea către online a afacerilor este promovată ca un lucru simplu și la îndemâna oricui, în realitate doar o companie software cu experiență poate face ca această schimbare să fie cu adevărat funcțională.
Ce riști dacă nu alegi abordarea corectă și compania potrivită
Implicarea mai multor companii în dezvoltarea și implementarea unei soluții pentru restaurantul tău este o variantă riscantă în special pentru că:
-
nu poți avea un control foarte bun asupra mai multor furnizori de servicii deodată;
-
există riscul ca una dintre companiile implicate în proiect să nu livreze o execuție corectă - ceea ce poate afecta și restul proiectului;
-
tu vei fi canalul de comunicare între colaboratori. Dacă nu ai o formare profesională în domeniu, îți va fi greu să preiei și să transmiți mesajele dintr-o parte în cealaltă;
-
fiecare companie implicată în proiect va avea o responsabilitate limitată pe un anumit segment de proiect, ceea ce poate duce ușor la erori și incompatibilități care pot deveni costisitoare.
Cu alte cuvinte, cea mai bună abordare este să lucrezi cu un singur furnizor de servicii software. Dar, chiar și așa, selectarea greșită a acestuia poate duce la alte riscuri:
-
nu îți înțelege nevoile pentru că nu are experiență în proiecte de tip restaurant;
-
implementează soluții standard care nu se potrivesc cu abordarea ta de business;
-
se concentrează doar pe execuție, conceptul și cerințele venind doar de la tine.
De ce criterii să ții cont atunci când selectezi compania cu care vei lucra
Vei ști că un furnizor este capabil să-ți livreze exact soluția de care afacerea ta are nevoie dacă:
-
are experiență pe proiecte similare;
-
îți poate oferi inclusiv consultanță pentru alegerea celei mai bune abordări;
-
dispune de suficiente resurse pentru a se implica în proiect (oameni, tehnologie, etc.);
-
are un portofoliu extins de proiecte;
-
a lucrat pe proiecte complexe;
-
a lucrat pe proiecte internaționale;
-
are experiență în optimizări UX și SEO;
-
a făcut integrări cu platforme externe;
-
a creat multiple aplicații pentru mobile și desktop.
Roweb este o companie care întrunește cumulat aceste criterii te poate ajuta real să îți muți afacerea în online și să începi rapid să generezi vânzări cu ajutorul unei soluții dedicate pentru restaurantul tău.
Ce presupune dezvoltarea unei soluții complete pentru restaurantul tău
O soluție completă pentru restaurantul tău se va baza pe un website, aplicații și funcționalități specifice plus integrării cu aplicații externe (de exemplu de e-payment) și îți asigură acces la:
-
un website de e-commerce cu număr nelimitat de produse, optimizat pentru device-urile mobile și SEO on-page (Meta Tags, Keywords, URLs, Tile Tags, etc.) cu impact pozitiv asupra pozitionarii tale in Google;
-
aplicație mobilă cu notificare real-time la primirea comenzii și sistem de software (CRM) unde gestionezi informațiile de vânzări și procesul de interacțiune cu clienții;
-
automatizarea primirii comenzilor prin Aplicația Mobilă, e-mail și listată direct la imprimantă din bucătăria ta. Astfel poți primi comenzi simultan de la mai mulți clienți comparativ cu o comanda primită prin telefon;
-
posibilitatea instalării aplicației pe oricâte device-uri ai nevoie;
-
eliminarea costurilor asociate cu furnizorii terți (de exemplu, serviciile de livrare prin aplicații mobile).Vei avea, practic, comision 0% și vei elimina riscurile livrărilor cu probleme (întârzieri, transport necorespunzător, etc.).