Într-un apel publicat pe site-ul oficial, IAA (International Advertising Association) explică de ce nu ar fi bine ca brandurile să oprească publicitatea, în această perioadă.
În articolul ”Toate pânzele sus!! (Nu există răspunsuri simple, ci doar lecții de învățat)”, specialiștii în marketing de la IAA explică:
”Covid-19 a adus cu sine o provocare umanitară fără precedent, ce afectează nu doar economii, lanțuri de distribuții, forța de muncă, dar și relațiile, sănătatea și spiritul. Știm deja că acest coronavirus schimbă paradigme și ne afectează modul de viață, dar schimbarea e mai dură și mai profundă decât se aștepta oricare dintre noi.
Trăim timpuri în care avem cu adevărat nevoie ca business-urile să se sprijine unele pe celelalte. Și este nevoie ca împreună să susținem comunitățile din jurul nostru, comunități care ne consumă produsele, care ne ascultă poveștile, din care fac parte angajații și familiile noastre sau sunt extensii ale lor.
La ce se așteaptă consumatorii?
Consumatorii cred că brandurile NU ar trebui să își suspende publicitatea.
78% dintre aceștia se așteaptă ca brandurile să îi ajute în viețile lor de zi cu zi printr-o comunicare empatică și autentică.
75% cred că este nevoie ca brandurile să informeze populația în legătură cu acțiunile pe care le întreprind și să se implice social.
50% cred ca brandurile ar trebui să comunice la fel cum au făcut-o și până în momentul de criză.
(Sursa: Kantar C19 Monitor – Studiu global realizat cu implicarea a peste 35.000 consumatori / februarie 2020)
Și în România, oamenii se uită la brandurile lor de încredere pentru a le oferi siguranță și securitate în perioadele dificile. Ei au nevoie ca brandurile pe care le aleg să fie transparente, de încredere și pe poziție atunci când toate sistemele de valori le sunt puse la încercare, spune un studiu recent.
Citiți articolul integral AICI.
Foto: Shutterstock
Veniți din Italia, se plimbă noaptea pe străzi - Trending Review cu Daragiu - Episodul 23