Când facem bine, #nefacembine este deviza campaniei PRO TV prin care vrem să scoatem în față oamenii și companiile care sprijină comunitatea în aceste vremuri grele. Iată cum se implică retailerul Carrefour!
Reprezentanții Carrefour au anunțat că au plafonat prețurile la 500 de produse, printre care se numără multe alimente de bază. Decizia vizează și alte produse extrem de căutate în această perioadă, cum sunt alimentele congelate, lactatele, brânzeturile, mezelurile, produsele de îngrijire personală și pentru bebeluși.
Plafonarea esta valabilă până la data de 19 aprilie 2020. Reprezentanții lanțului de supermarketuri au declarat că măsura luată este independentă de fluctuațiile de prețuri care se manifestă deja pe piața de profil.
Produsele al căror preț va rămâne neschimbat până la data menționată sunt semnalate cu o etichetă specială într-un catalog disponibil online.
„În vremuri în care siguranța și liniștea populației sunt mai presus de orice, ne dorim, prin acțiuni concrete, să reducem incertitudinile și să ne asigurăm clienții că există stocuri suficiente și că lanțurile de aprovizionare funcționează așa cum trebuie. Îndemnăm la cumpărături în mod responsabil și lucrăm pentru că românii să își poată planifică organizat deplasările pentru aprovizionare și bugetul, evitând, astfel, ieșirile inutile din locuințe și orele de vârf. Măsura plafonării prețurilor pentru produse esențiale până de Paște este doar unul dintre demersurile în acest sens”, a spus Jean Richard De Latour, CEO Carrefour România.
Vezi AICI dacă avem șanse să #nefacembine!
Fotografii: Carrefour/Facebook
Vezi și VIDEO: Ideea inedită a unui cofetar! Face prăjituri în formă de hârtie igienică
Gallery