Orice șofer, oricât de atent ar fi atunci când conduce mașina și oricât de mult s-ar strădui să o întrețină, la un moment dat, tot are nevoie de piese auto de schimb, de calitate.
Alegerea celor mai bune piese pentru mașini, care să le înlocuiască pe cele vechi sau defecte, depinde foarte mult de magazinul din care sunt achiziționate.
Acesta trebuie să fie specializat în comercializarea produselor auto, iar personalul angajat trebuie să cunoască foarte bine domeniul, astfel încât să poată răspunde la orice întrebare/nelămurire venită din partea clienților.
Deși găsirea unui astfel de magazin pare o misiune ușoară, există câteva criterii de bază de care ar trebui să ții cont dacă vrei să alegi cel mai bun magazin de piese auto, fie el online sau offline. În mod sigur, știi că trebuie să analizezi oferta și prețurile pe care le practică. Însă nu este suficient!
Este nevoie să cauți mai multe informații, din care să afli cât de vechi este pe piață sau care este gradul de satisfacție al clienților față de produsele comercializate. În cele ce urmează, îți spunem noi ce fel de informații să cauți și la ce să fii atent atunci când vrei să găsești cel mai bun magazin de piese auto.
Alegerea celui mai bun magazin de piese pentru mașini – aspecte de avut în vedere
De multe ori, nu este suficient doar să analizezi descrierile produselor și să te ghidezi după prețurile acestora. Piesele auto ieftine online pot fi de o calitate foarte bună, chiar dacă suntem obișnuiți cu ideea că pentru calitate trebuie să plătim mai mult.
Dacă magazinul care le comercializează nu practică adaosuri foarte mari, atunci totul este posibil. Dar să revenim la subiectul nostru și să ne concentrăm pe criteriile pe care trebuie să le ai în vedere pentru a selecta cel mai bun magazin.
1. Vechimea
Aceasta reprezintă, de fapt, un indicator al profitabilității și al gradului în care magazinul reușește să satisfacă cerințele clienților. Cum piața de piese auto din România este instabilă, iar competiția e foarte acerbă, rezistă doar magazinele cele mai bune. Altfel spus, o firmă de piese auto rezistă mai mult timp pe piață atunci când oferă produse și servicii de cea mai bună calitate.
2. Oferta
Chiar dacă pe tine te interesează doar o anumită piesă de schimb, ar fi bine să îți faci timp să analizezi întregul portofoliu al magazinului.
Dacă acesta are o ofertă variată, înseamnă că dispune de un capital substanțial, care îi permite să aibă în stoc produse de la cât mai mult branduri (varietatea și notorietatea brandurilor din portofoliu reprezintă un alt criteriu de selecție). Acest aspect, la rândul lui, se traduce printr-un grad mai mare de satisfacere a clienților.
3. Beneficiile extra
Acestea se referă la: garanții extinse, modalitatea și prețul de livrare, posibilitatea de retur sau de schimb gratuit, servicii de consiliere tehnică gratuită, servicii de montaj etc. Astfel de beneficii ar trebui să fie oferite de toate magazinele de piese auto online, fie ele ieftine sau scumpe.
Kparts – magazinul tău de piese auto de încredere
Dacă ești în căutarea unui magazin din care să poți achiziționa piese auto ieftine, dar de calitate, care să nu se strice la scurt timp după ce au fost montate, Kparts este distribuitorul în care poți avea toată încrederea.
Pentru a susține afirmația, este suficient să spunem că acest magazin reușește să îndeplinească toate cele trei criterii menționate mai sus: are o vechime de peste doi de ani pe piață și le pune la dispoziție clienților un portofoliu foarte variat, cu peste 23 de categorii de produse, de la branduri de top precum Michelin, Pirelli, Goodyear și mulți alții.
Mai mult decât atât, pe site-ul magazinului, cumpărătorii au posibilitatea de a-și alege piesele auto în funcție de specificațiile tehnice ale mașinii, potrivirea acestora fiind perfectă.
Cât despre ultimul aspect, cel al serviciilor extra, nu putem spune decât atât: Kparts le oferă clienților consiliere gratuită, în vederea alegerii corecte a produselor, la cele mai bune prețuri, transport rapid oriunde în țară, garanție îndelungată pentru toate produsele și posibilitatea de retur în termen de 30 de zile de la primirea coletului.