Firește că nu te poți bucura atunci când expiră garanția laptopului, pentru că orice vizită la service de laptop te va costa de aici înainte.
Dar cum nu totul se reduce la bani, vei afla mai jos cum te poți alege cu un laptop la fel de bun ca scos din fabrică sau chiar mai bun de-atât.
Vizitele la service cu laptopul sunt firești
Conștientizarea lucrurilor care te pot afecta este bună, însă exagerarea în zona negativă îți induce stări de agitație nejustificate. Mai contează că a fost depășită perioada de garanție când te poți baza oricând pe un service laptop din Bucuresti?
Mai contează acum dacă defecțiunea a apărut din vina ta sau din cauze independente de tine? Nicidecum, ce e important e că poți apela la un service în legătură cu orice problemă, la un cost pe care ți-l permiți și căruia îi găsești justificare.
Un laptop este un echipament IT complex, cu foarte multe piese componente. Trebuie să fii convins/ă că va ceda câte o piesă la un moment dat de la sine; trebuie să te aștepți ca odată și-odată să verși cafeaua sau apă pe el oricât de mult ții cont să nu stai cu cești prin apropiere.
Și mai e ceva: praful. Indiferent cât l-ai șterge, la un moment dat praful tot va reuși să ajungă în interior și să se depună pe diferite circuite, forțând supraîncălzirea (ai observat cât frige uneori?) și încetinind procesarea (ai observat cât de greu reacționează uneori la comenzi?).
O curățare de praf a laptopului periodică și profesională este ca o vizită periodică la dentist: obligatorie. Pentru asta, vizita la service laptop trebuie oricum făcută, cu laptopul în garanție sau fără.
Nimic. Nu se întâmplă nicio nenorocire
Când laptopul iese practic din garanție, nu se întâmplă nimic special, el funcționează în continuare. Are nevoie din când în când de vizite la service ca și înainte și trebuie să mai știi ceva: cu cât laptopul este folosit mai mult, cu atât el se uzează mai tare.
Din cauza uzurii este firesc ca după perioada de garanție să începi să ai nevoie să mergi cu laptopul în service sau să mergi mai des cu el acolo. Unii posesori de laptop cred în mod nejustificat că laptopurile sunt făcute special ca după 2-3 ani să se strice, fără să se gândească la faptul că garanția de 2 ani sau 3 ani este stabilită în funcție de gradul de uzură care apare firesc în urma folosirii zilnice.
Adică nu e nicio conspirație, mai degrabă este un calcul transparent de marketing. Tu, ca beneficiar al unui laptop, ești primul care trebuie să aibă grijă de lucrul tău și să îl duci la Service Laptop tot așa cum îți duci animalul de companie la veterinar.
În cazul în care laptopul tău este mai vechi, poți cere la un service de laptop din București să îi facă un upgrade. Ori de tip hardware, adică să schimbe spre exemplu placa video cu una mai bună, ori de tip software, adică să îți instaleze un program care îți trebuie în activitatea profesională.
Una peste alta, ce se întâmplă după garanție? Absolut nimic.
Devine important raportul calitate/preț al lucrărilor de service.
Gallery