Citeste mai mult despre:
Divertisment,
Din cauza coincidenței de nume, berea Corona are probleme de imagine pe piața mondială.
CNN informează că, potrivit unui sondaj publicat în Statele Unite, 38% dintre americani nu ar cumpăra berea cu nume care amintește de virus sub nicio formă. Mai mult, 14% dintre respondenți spun că nu vor bea Corona în spațiul public, de teama reacțiilor altora.
În plus, conform Google Trends, în ultimele săptămâni, foarte mulți utilizatori de net caută pe Google ”corona beer virus”, ”beer virus” și ”beer coronavirus”, semn că mulți fac legătura între bere și virus, desi asemănarea numelor e doar o pură și nu foarte fericită coincidență.
Așa că nu e de mirare că foarte multi retaileri apelează la tot felul de strategii pentru a-și păstra nivelul de vânzări ridicat. O campanie realizată de un supermarket belgian a făcut înconjurul lumii pe internet. Și asta pentru că, la două beri Corona cumpărate, se oferă o bere care se cheamă Mort Subite, în traducere, Moarte Subită.
Chiar dacă au existat și persoane deranjate de campanie, în general, reacțiile pe social media au fost pozitive, iar oamenii s-au arătat amuzați de ofertă.
Aceasta nu este prima dată în istorie când o afecțiune este confundată cu un brand cunoscut. Astfel, conform ziarului American The New York Times, în timpul epidemiei de HIV/AIDS din anii 80, vânzările la bomboanele dietetice Ayds au scăzut cu aproximativ 50%.
Deși responsabilul pentru vânzări al brandului spune că încasările nu sunt afectate, acțiunile la bursă pentru Constellation Brands (compania mama de care aparține Corona) au înregistrat scăderi în ultima perioadă.
Mai poți citi, pe aceeași temă, de pe BLOGURILE PERFECTE
Un român în focarul de coronavirus: „Suntem uimiți de gradul de isterie promovat în presa occidentală”-
AICI și
AICI
De ce isteria Coronavirus mă isterizează? Cu probleme de sănătate de 12 ani, știu ce înseamnă panica-
AICI și
AICI
Cât de periculos este coronavirus pentru copii? Am stat de vorbă cu un pediatru din Italia-
AICI și
AICI
Într-un video marca La Măruță, doctorul Mihail răspunde la întrebările despre Coronavirus:
FOTO: SHUTTERSTOCK