• PRO TV
  • Ultima fita in moda: traista Elenei Udrea!

Ultima fita in moda: traista Elenei Udrea!

Ultima fita in moda: traista Elenei Udrea!

Daca vreti un \"look\" \"trendy\", \"must have-ul\" sezonului acesta este…traista bucovineana! Este marca autentica, din popor si are un promoter pe masura: ministrul Turismului, Elena Udrea.

Elena Udrea este cunoscuta ca trend-setter in materie de genti si accesorii! Posetele ei de mii de Euro au starnit admiratie si invidie la multe evenimente, politice sau mondene. Acum, toti cei care vor sa isi accesorizeze tinuta “a la Elena Udrea”, au la indemana traditionala traista bucovineana, pe care ministrul Turismului o promoveaza.

Traistuta merge si la serviciu si in cafenelele din Dorobanti, se asorteaza si la tramvai si la Bentley si este, ca pret, la indemana oricui. Daca Elena Udrea o promoveaza in Romania, e foarte posibil ca Elena Basescu sa o lanseze la Bruxelles - daca mezina presedintelui castiga la Europarlamentare.
Mai mult, daca traista bucovineana este un ”must have” pentru sezonul de primavara-vara, Ministrul Turismului si-a declarat intentia de a completa aceasta colectie si cu alte modele: astfel, pentru sezonul toamna-iarna, Elena Udrea s-a hotarat sa promoveze traistutele din Oltenia si Maramures. In plus, Elena a promis ca va purta deja celebra traista de Bucovina, dar si ia si braul romanesc in prima zi de Paste, cand se va afla pe litoralul romanesc si va asista la concertele care se vor desfasura acolo. De pe Happylica, Elena Udrea a recunoscut ca si Elena Basescu a rugat-o sa ii pastreze o traistuta, pe care intentioneaza sa o poarte, chiar daca nu a vazut-o inca. Astfel, traista de Bucovina are mari sanse sa ajunga o moda si la Bruxelles!

Pentru orice eventualitate, Elena Udrea i-a pregatit traistuta, iar Maruta a umplut-o cu merinde de drum - ca tot vrea fiica de Traian sa mearga pe jos in capitala Belgiei.

Mica "parada" a avut loc la ”Happy Hour”, emisiunea prezentata la Pro Tv de Catalin Maruta! Telespectatorii Pro Tv au stat cu ochii pe emisiune pentru a descoperi care sunt accesoriile pe care le promoveaza Elena Udrea, astfel ca Pro Tv a fost lider de audienta pe intreg parcursul emisiunii. Varful de audienta al emisiunii a fost atins la ora 18.26, cand Pro Tv inregistra pe publicul comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani din mediul urban 5,6 puncte de rating si 24,6 % cota de piata, in timp ce Antena 1 avea doar 1,3 puncte de rating si 5,8 procente din cota de piata.

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni