Conform Google Trends, mulți oameni par să creadă că berea Corona are legătura cu epidemia din Wuhan, căutările pe net după ”Corona beer virus” înmulțindu-se foarte mult în ultima vreme.
Astfel, conform Google Trends, în ultimele săptămâni, foarte mulți utilizatori de net caută pe Google ”corona beer virus”, ”beer virus” și ”beer coronavirus”.
Citește și: Coronavirus. Totul despre virusul din China: cum se transmite și care sunt simptomele
Astfel, berea mexicană Corona a devenit, fără absolut niciun motiv, relaționată cu virusul care până acum a ucis mai mult de 130 de persoane și a infectat peste 6.000, conform Business Insider.
În 18 și 26 ianuarie, căutările pentru ”corona beer virus” au crescut cu 2.300% pe plan internațional, arată graficele Google Trends.
De asemenea, căutările pentru ”beer virus” au crescut că 744% în aceeași perioadă, în timp ce căutările pentru ”beer coronavirus” au sărit la 3.233%.
Business Insider constată că acțiunile companiei care produce Corona nu au fost afectate de epidemia cu virusul coronavirus. Mai mult, vânzările nu au scăzut de când oamenii au început să facă această confuzie regretabilă.
Aceasta nu este prima dată în istorie când o afecțiune este confundată cu un brand cunoscut. Astfel, conform The New York Times, în timpul epidemiei de HIV/AIDS din anii 80, vânzările la bomboanele dietetice Ayds au scăzut cu aproximativ 50%.
Vezi și: Scandalul continua! Velea către Abi: “Ești o zdreanță! Incultule!