\"Happy Hour\" a pasit in noul sezon cu dreptul si s-a clasat pe primul loc in topul audientelor inca de la prima editie a acestei toamne. Astfel, în prima luna de difuzare a noului sezon, in perioada 7 septembrie – 7 octombrie, emisiunea prezentata la Pro Tv de Catalin Maruta a fost lider incontestabil de audienta cu fiecare editie.
Pe publicul din mediul urban, emisiunea "Happy Hour" a inregistrat în prima luna de difuzare a acestui sezon o audienta medie de 5,2 puncte de rating si 21,7 cota de piata, în timp ce Antena 1 a adunat doar 3,0 puncte de rating si 12,6 procente din cota de piata. Si pe publicul comercial din mediul urban cu varste curpinse între 18 si 49 de ani, ”Happy Hour” a fost lider absolut de audienta cu fiecare editie, inregistrand o medie de 4,0 puncte de rating si 22,2 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 inregistra de doua ori mai putin, adica 2,0 puncte de rating si 10,7 % cota de piata.
În intervalul 7 septembrie – 7 octombrie, romanii au stat cu ochii pe ”Happy Hour” de luni pana joi de la 17.45. Fie ca au urmarit ce au avut de spus fratii Dolanescu înainte de procesul pentru împartirea averii tatalui lor, fie ca s-au amuzat cu State de Romania si clanul sau, fie ca si-au amintit melodiile nemuritoare ale Mihaelei Runceanu si au omagiat-o intr-o serie de editii speciale, fie ca i-au revazut pe cei de la Iris intorsi cu forte proaspete, telespectatorii Pro Tv nu au ratat nicio intalnire cu Catalin Maruta, Happylica si invitatii sai. Cea mai urmarita editie din acest sezon a fost cea din 30 septembrie, cand ”Happy Hour” a inaugurat seria de editii omagiale dedicate îndragitei artiste Mihaelei Runceanu.
Astfel, miercuri, 30 septembrie, subiectul propus de echipa “Happy Hour” a adunat in fata micilor ecrane în perioada difuzarii emisiunii peste un milion de telespectatori la nivelul întregii populatii a Romaniei. Emisiunea “Happy Hour” din 30 septembrie, difuzata între 17.45 – 18.57, a înregistrat pe publicul din mediul urban o audienta medie de 6,5 puncte de rating si o cota de piata de 24,9 %, mai mult decat dublu fata de postul concurent Antena 1, care inregistra doar 3,2 puncte de rating si 12,2 % cota de piata. In ceea ce priveste audienta medie Inregistrata la nivelul populatiei din mediul urban, cu varste cuprinse între 18 si 49 de ani, Pro Tv s-a situat tot pe locul I cu 5,9 puncte de rating si 29,6 % cota de piata, in timp ce Antena 1 s-a clasat abia pe pozitia a treia, dupa National TV cu doar 1,4 puncte de rating si 7,0 % cota de piata.