București, 16 noiembrie 2019 – Ziua de Black Friday, eveniment organizat de eMAG pe 15 noiembrie 2019, a adus un record de peste 10,8 de milioane de vizite și produse comandate în valoare de peste 499 de milioane de lei.
• 42% dintre comenzi au fost plătite cu cardul online
• Ridicări din easybox începând cu aceeași zi
• Peste 1,3 de milioane de produse comandate din 1.800 de categorii
De asemenea, Black Friday a marcat două premiere pentru comerțul online din România: peste 42% dintre comenzi au fost plătite online cu cardul, în creștere spectaculoasă de la 34% comparativ cu anul precedent; traficul a trecut în premieră pragul de 10 milioane vizite, cu aproape 1 milion mai multe comparativ cu 2018. De asemenea, peste 76% dintre vizite au fost de pe dispozitivele mobile.
„În Black Friday 2019 am marcat mai multe premiere: livrări în peste 250 de lockere easybox, creșterea plăților online la peste 42% din total și un trafic de peste 10 milioane de vizite într-o singură zi. Aceste lucruri ne arată că evenimentul a ajuns la maturitate, iar numărul impresionant de oameni care au fost alături de noi arată o încredere crescută și orientarea către cumpărăturile făcute din confortul casei”, a spus Iulian Stanciu, CEO eMAG.
Peste 56.000 de clienți au comandat de Black Friday pentru prima dată de la eMAG. Mai mult de 42% dintre comenzi au fost plătite online cu cardul bancar confirmând încrederea tot mai mare pe care românii o au în această metodă de plată simplă, sigură și rapidă, iar procentul se află pe un trend ascendent.
În coșul de cumpărături de Black Friday clienții au adăugat atât produse de uz personal precum telefoane, laptopuri, produse de îngrijire personală, cât și articole de uz casnic, precum electrocasnice, televizoare și produse pentru îngrijirea casei.
O varietate de opțiuni, produse comandate:
• 147.000 de produse pentru casă
• 100.000 de electrocasnice mici
• 79.000 de produse pentru îngrijirea personală
• 67.000 de articole de fashion
• 60.000 de televizoare
• 49.000 de jucării
• 48.000 de telefoane
• 39.000 de anvelope
• 24.000 de laptopuri
• 14.000 de aparate frigotifice
Topul localităților reședință de județ după numărul de produse comandate:
• Cluj-Napoca
• București
• Iași
• Alba Iulia
• Miercurea Ciuc
• Sibiu
• Brașov
• Zalău
• Timișoara
• Târgu-Mureș
Comanda cu cele mai multe produse a fost plătită online cu cardul și a conținut 53 de articole. Comanda cea mai complexă a fost plătită tot online, prin card, și a conținut produse din 31 de categorii diferite, printre care articole de îngrijire locuință, electrocasnice mici, ustensile pentru bucătărie și articole de voiaj.
Produsele comandate cel mai rapid la deschiderea ofertei:
• Telefon mobil Samsung Galaxy A10, Dual Sim, 32GB – 1.000 de bucăți în 28 de secunde
• Televizor LED Smart Samsung, 108 cm, 43RU7172, 4K Ultra HD – 1.000 de produse în 42 de secunde
• Laptop Lenovo Ideapad S145-15AST cu procesor AMD® A4 9125 pana la 2.60 GHz, 15.6", HD, 4GB, 128GB – 527 de produse în 45 secunde
• Anvelopa de iarna Tigar WINTER 185/65R15 88T – 1.000 de produse în 55 secunde
• Televizor OLED Smart LG, 139 cm, 4K Ultra HD – 251 produse în 62 secunde
Despre eMAG
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România care exportă know-how și tehnologie românească în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 18 ani eMAG investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și cardul de cumpărături eMAG de la Raiffeisen Bank.