Las Fierbinți, Șef sub acoperire și MasterChef au fost lideri de audiență pe toate segmentele de public joi seara.
Producțiile i-au ținut pe români în fața televizoarelor pentru a urmări cele mai noi ediții.
Personajele din Las Fierbinți și-au continuat joi seară peripețiile de zi cu zi și le-au oferit telespectatorilor noi momente de comedie, la final de seară. Episodul a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, iar pe publicul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a obținut 8.2 puncte de rating și 23.8% cotă de piață. În minutul de maximă audiență de la ora 21:00, peste 2.2 milioane de români, de la nivel național, au fost cu ochii pe cel mai iubit serial din România.
Un nou director a intrat sub acoperire în propria companie. Maissam Murad, unul dintre șefii lanțului hotelier Phoenicia Hotels, a lucrat alături de o parte dintre angajații săi și a descoperit ce ar putea fi îmbunătățit în hoteluri pentru a ușura misiunea angajaților. Ediția Sef sub acoperire de joi seară a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut 8.2 puncte de rating și 25.5% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul doi care a avut 4.2 puncte de rating și 13.1% share. Aproximativ 1.4 milioane de români din întreaga țară au urmărit Șef sub acoperire.
Aseară, la MasterChef, concurenții au avut o nouă șansă pentru a evita eliminarea! Într-o probă pe echipe, desfășurată în cadrul unui hotel de cinci stele, concurenții s-au confruntat cu reale probleme în a duce la capăt cerințele clienților. La finalul ediției, Andreea dos Santos a părăsit competiția. Pe segmentul publicului comercial, show-ul a înregistrat 5.3 puncte de rating și 23.2% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut cifre de două ori mai mici: 2.3 puncte de rating și 9.9% share.
Gallery