ß
Joi, milioane de români au ales să-și petreacă seara urmărind producțiile PRO TV. Las Fierbinți, Șef sub acoperire și MasterChef au fost aseară lideri de audiență pe toate segmentele de public. MasterChef, Las Fierbinți și Șef sub acoperire!
Povestea personajelor din Las Fierbinți a continuat joi seară cu alte pățanii. Episodul a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, iar pe publicul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a obținut 11.2 puncte de rating și 32.6% cotă de piață. În minutul de maximă audiență de la 20:58, peste 2.5 milioane de români, de la nivel național, au fost cu ochii pe cel mai iubit serial de comedie.
Un nou director a intrat sub acoperire în propria companie. Președintele BGS, Bogdan Oprea, a lucrat alături de câțiva dintre angajații săi, a descoperit ce funcționează și ce nu în companie, a luat măsuri pentru a îmbunătăți anumite procese, iar angajații au primit recompense care i-au bucurat foarte mult. Aproximativ 1.3 milioane de români din întreaga țară au urmărit Șef sub acoperire ieri seară, iar emisiunea a fost lider de audiență pe toate categoriile de public. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut 9.6 puncte de rating și 27.6% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, cu 4.4 puncte de rating și 12.6% share.
Aseară, la MasterChef, a fost o nouă șansă pentru concurenți pentru a evita eliminarea! O probă neașteaptată i-a surprins pe concurenți, care au descoperit cât de importantă poate fi comunicarea când în timpul gătitului ești despărțit de colegul de echipă... de un perete. Pe segmentul publicului comercial, show-ul a înregistrat 4.9 puncte de rating și 18.6% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 3.9 puncte de rating și 14.6% share.
Gallery