• PRO TV
  • Chris Barton, Fondatorul SHAZAM, la București. Acesta urcă pe scena Conferinței Globale IAA Creativity 4 Better

Chris Barton, Fondatorul SHAZAM, la București. Acesta urcă pe scena Conferinței Globale IAA Creativity 4 Better

Chris Barton, Fondatorul SHAZAM, la București. Acesta urcă pe scena Conferinței Globale IAA Creativity 4 Better

Chris Barton, unul dintre vizionarii de succes ai industriei tech, este cel care a creat o aplicație pentru mobil înainte de apariția smartphone-ului. 

Antreprenor, co-fondator și director în Boardul Shazam, expert în aplicații pentru mobil, Chris urcă pe scena Conferinței Globale IAA Creativity 4 Better alături de un număr impresionant de lideri în inovație și tehnologie, de nivel global, creând astfel cadrul de expunere pentru tema conferinței din acest an - Cultura inovației.

Citește și: Dieta bizară a șefului Twitter. Motivul pentru care miliardarul ține post negru în weekend

Barton a lansat aplicația Shazam în 1999 pornind de la ideea originală de a ajuta utilizatorii să identifice un cântec cu ajutorul unui telefon mobil. Înainte de apariția smartphone-ului utilizatorul apela un numar și apropia telefonul de aparatul de radio. La lansare, baza de cântece stocată de Shazam era de 2 milioane de piese, iar identificarea dura 15 secunde.

Începând cu 2008, odată cu lansarea telefoanelor inteligente și cu listarea Shazam în app store-uri, aplicația a cunoscut o expansiune uriașă, fiind azi folosită în mod curent de peste un miliard de persoane la nivel global și înmagazinând peste 30 de milioane de cantece.

După vânzarea companiei către Apple, Chris Barton își urmează visul de susținător al tinerilor antreprenori ce-și doresc să facă lumea un loc mai bun, activând drept consultant și investitor în startup-uri de tehnologie și continuând să dețină poziția de Director în Boardul Shazam.

Ce impact are asupra românilor conferința IAA România


Alături de Chris Barton, Fondator Shazam, pe scena Conferinței Globale vor mai performa: Karim Rashid, Star Speaker, o legendă a design-ului, numit de Time Magazine "cel mai faimos designer industrial al Americilor", Jacques Seguela, Star Speaker, Fondator RSCG şi Chief Creative Officer de mai bine de 25 de ani, supranumit "monstrul sacru al publicităţii franceze", Mailine Swildens, Google Director for ZOO EMEA, Rory Sutherland, Vice-Chairman Oglivy UK, Ted Talk Superstar, jurnalist și scriitor, Bruno Bertelli, Global Chief Creative Officer Publicis Worldwide, cel mai premiat creativ italian din lume, Geoffrey Hantson, Creative Officer Happines, agenţie afiliată FCB, probabil unul dintre cei mai premiaţi creativi din lume, și mulți alții.

Conferinţa va avea loc la Opera Naţională, pe 17 octombrie 2019, iar biletele pot fi achiziţionate online pe www.creativity4better.com la preţul de 315 euro (+TVA) pentru membrii IAA, preţ special valabil în perioada 15 iulie – 17 octombrie 2019.

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni