ß
Aseară, românii au ales PRO TV! Las Fierbinți, Șef sub acoperire și MasterChef au ținut telespectatorii cu ochii la PRO TV cu pățaniile simpaticilor fierbințeni, poveștile emoționante aflate de șeful deghizat și de suspansul pentru completarea ultimilor concurenți în Top 18 MasterChef!
Ca de fiecare dată, telespectactorii au așteptat cu nerăbdare să descopere ce au mai făcut Bobiță, Giani, Aspirina și ceilalți săteni din Las Fierbinți.
Episodul a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, iar pe publicul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a obținut 9.3 puncte de rating și 25.5% cotă de piață, iar în minutul de maximă audiență de la 21:07, peste 2.2 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit serial de comedie.
Cea de-a doua ediție a emisiunii a condus topul audiențelor, iar telespectatorii au aflat ce se întâmplă cu deșeurile pe care fiecare le produce zilnic!
Șef sub acoperire a fost lider absolut de audiență și a obținut pe publicul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 7.4 puncte de rating și 21.6% cotă de piață, spre deosebire de televiziunea clasată pe locul secund, cu 5.0 puncte de rating și 14.6% cotă de piață.
La MasterChef a fost ultima șansă pentru concurenți să obțină un loc în Top 18 și accesul în bucătăria MasterChef. Unii au fost încântați de ingredientele pregătite de cei trei jurați, alții au fost depășiți de situație, iar unii dintre ei le-au prezentat farfurii... goale!
Pe segmentul publicului comercial, show-ul a înregistrat 5.0 puncte de rating și 20.1% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 3.0 puncte de rating și 12.1% share.
Săptămâna viitoare, noi episoade, povești și provocări îi așteaptă pe telespectatorii PRO TV!
Vezi și Las Fierbinți - Sezonul 16, Episodul 4
Gallery