ß
  • PRO TV
  • Delia lansează o nouă piesă: „Dragoste cu dinți”

Delia lansează o nouă piesă: „Dragoste cu dinți”

Delia lansează o nouă piesă: „Dragoste cu dinți”

Emoție, pasiune, acea iubire care rămâne vie și după mulți ani. Acesta este mesajul celei mai noi piese a Deliei - „Dragoste cu dinți”. Aceasta a fost compusă de artistă și produsă împreună cu Alex Cotoi, cu care a mai colaborat pentru „Viața la țară”, „Rămâi”, „Weekend”.



Videoclipul a fost filmat și regizat de Bogdan Daragiu, producție video Loops Production, iar echipa de beauty a Deliei a fost formată din Andra Manea (make-up), Sorin Stratulat (hair) și Hilke Muslim (styling).

Artista a lansat de curând și „Viața la țară”, dar și single-ul „Rămâi” în colaborare cu The Motans, o piesă care a fost imediat îndrăgită de public, o poveste de dragoste emoționantă, intensă, cu un videoclip puternic și sensibil în același timp.




Artista se poate mândri cu cel mai mare turneu din România din ultimii 30 de ani, „Acadelia”, iar toamna aceasta va urma cea de-a doua parte a show-ului, care va pune alte orașe pe harta turneului. Clujul și Chișinăul vor avea parte de senzații dulci, urmând ca alte locații să fie stabilite.

• Cele mai multe orașe confirmate: 19
• Cele mai multe bilete vândute: aproape 50.000
• Distanțe impresionante: 7000 de kilometri parcurși în țară și 5000 pentru concertul de la Londra
• Producție de amploare: scenografia originală de la Sala Palatului, 200 de aparate de iluminat în fiecare locație, laser show cu aparate de mare putere, efecte speciale, 5 camioane cu echipamente de scenă pentru fiecare show
• 126 de kilograme de dulciuri consumate
• 1 milion de zâmbete și de emoții memorabile Explozie de culoare și energie într-unul dintre cele mai originale concepte de show pe care le-a văzut România.

Cu o producție de amploare, fără precedent, și un traseu prin nu mai puțin de 19 orașe, ACADELIA a îndulcit România în cel mai mare turneu național al ultimilor ani.

Început anul trecut în noiembrie, la Sala Palatului din București, cu trei seri de spectacol total, conceptul original al Deliei a continuat în prima parte a acestui an în cele mai importante orașe din țară: Timișoara, Craiova, Târgu Jiu, Galați, Buzău, Bacău, Piatra Neamț, Brașov, Iași, Sibiu, Târgu Mureș, Baia Mare, Oradea, dar a ajuns și peste hotare, la celebra Indigo O2 Arena din Londra. ACADELIA – O producție de referință Un adevărat maraton atât pentru Delia, cât și pentru echipa sa, turneul național ACADELIA este, din punct de vedere al producției, vânzărilor și conceptului, cel mai mare din România ultimilor 30 de ani.

O țară întreagă a avut parte de o experiență memorabilă, astfel că show-ul Deliei a fost sold out în toate orașele și a înregistrat cel mai mare număr de bilete vândute, aproape 50.000.

Nu mai puțin de 96 de oameni din echipa tehnică și artistică au lucrat la show-urile ACADELIA din țară pentru a le oferi fanilor experiența originală a showului de la Sala Palatului. Un autocar cu echipa artistică, unul cu echipa tehnică și cinci camioane cu echipamente de scenă pentru fiecare show au parcurs 7.000 de kilometri prin România pentru a oferi publicului din toate orașele incluse în turneu un show ca afară. Acestora li se adaugă încă 5.000 de kilometri dus-întors pentru show-ul din Londra.

Platforma Global, formată din Global Records, casă de discuri, Global Booking, agenție de impresariat și organizare de evenimente și Global Talent United, agenție de talente care reprezintă artiști de top precum INNA, Antonia, Carla's Dreams, Delia, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek, Alina Eremia, AMI, Minelli și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.


Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni