O rochie de doar 39€ ajunge să fie "Vedetă" pe Instagram, după ce contul său a depășit 15.000 de followers într-un timp record.
Se spune că "Haina face pe om", o vorbă care tot circulă prin vocabularul românilor de zeci de ani.
Dar oare chiar așa să fie?
Grupul spaniol Inditex, cel care deține marile brand-uri precum: Zara, Bershka, Pull & Bear, Massimo Dutti, și alte câteva mai mici, face senzație pe rețelele de socializare cu o rochie care s-a trezit "peste noapte" cu un cont de Instagram.
Citește și: Un model plus-sized a fost lasata dezbracata la Festivalul de Film de la Cannes
Acum câteva luni, Zara a lansat o rochie care a bătut recorduri la vâzările pe internet. Dintr-un motiv sau altul, utilizatorii rețelelor de socializare au găsit momentul oportun să formeze o comunitate online, în jurul acestui obiect vestimentar.
O rochie simplă, de culoare albă cu simboluri negre, mâneci scurte și voal la baza picioarelor, obiectul vestimentar a adunat peste 15K urmăritori, și o adevărată comunitate de femei.
Contul de instagram deține imagini aleatorii cu persoane care și-au achiziționat rochia, din diferite colțuri ale lumii, populară fiind cel mai mult Regatul Unit, unde a devenit un real trend.
Până acum producătorul nu a comentat nimic cu privire la acest val de reacții pe social media, privind produsul lor.