• PRO TV
  • Kim Kardashian a reușit să jignească o țară întreagă. Motivul pentru care a stârnit controverse în Japonia

Kim Kardashian a reușit să jignească o țară întreagă. Motivul pentru care a stârnit controverse în Japonia

Kim Kardashian a reușit să jignească o țară întreagă. Motivul pentru care a stârnit controverse în Japonia

Vedeta de 38 de ani este acuzată de lipsă de respect pentru cultura japoneză, după ce a lansat o linie de lenjerie intimă intitulată ”Kimono”.

Vedeta de reality show Kim Kardashian a anunțat recent lansarea unei linii de lenjerie intimă modelatoare, numită Kimono Intimates. Aceasta a dezvăluit, într-o postare pe un site de social media, că brandul ”pune în valoare formele și silueta femeilor”, postând și trei imagini de la pictorialul de promovare a acestei linii.

Citește și: Kim Kardashian, detronată. Cine are cea mai voluptuoasă siluetă în familia ei

Cu toate acestea, fanii din Japonia cred că numele brandului reprezintă o lipsă de respect pentru kimono, o piesă tradițională japoneză datând din secolul al XV-lea. 

Sunt trist că numele de kimono este folosit într-un context cu totul diferit de felul în care noi, japonezii, suntem obișnuiți. Kimono este o piesă vestimentară tradițională și suntem mândri de ceea ce semnifică. Îmi pare rău, dar cred că alegerea numelui denotă ignoranță. #KimOhNo”, a scris un fan.

Altcineva a scris scurt și la obiect: ”Nu ne fura cultura. #KimOhNo

Profesoara Sheila Cliffe de la Universitatea Jumonji Women din Niiza, Japonia, spune că, în realitate, kimono-ul este opusul lenjeriei strâmte promovate de Kim Kardashian. Aceasta a declarat pentru BBC: ”Kimono-ul este grațios, elegant și delicat. Nu este nicidecum mulat pe corp sau prea decoltat. Se înfășoară în jurul trupului fără să-l expună.

Dacă eu aș crea un sutien și l-aș numi sari... unii oameni s-ar supăra foarte tare. Este dovada unei lipse totale de respect. Kimono este expresia identității japoneze. Acest cuvânt nu aparține lui Kim Kardashian”.

În Japonia, kimono-ul este purtat de bărbați în vârstă, femei, gheișe și luptători de sumo, care sunt obligați să poarte această piesă vestimentară tradițională de fiecare dată când apar în public. 

Kim Kardashian și-a înregistrat brandul Kimono anul trecut, în Statele Unite, sub titulaturile ”Kimono Body”, ”Kimono Intimates” și Kimono World”.

Foto: Profimediaimages.ro, Facebook

Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni