Cântărețul, care s-au autointilulat ”cel mai mare fan” ketchup, are chiar și un tatuaj pe braț cu deliciosul sos de roșii.
Conform The Sun, lui Ed Sheeran i-a venit o idee de reclamă la sosul său preferat, așa că a transmis brandului, prin intermediul contului de Instagram, o propunere.
Citește și: Ed Sheeran a dezvăluit care este secretul succesului lui. ”Plângeam în fiecare zi”
Cântărețul de 28 de ani a ajuns astfel să joace într-o nouă reclamă pentru faimoasa marcă de ketchup, în care șterpelește o sticlă de sos în timp ce stă într-un restaurant de lux. Ideea îi aparține chiar lui Ed Sheeran, care s-a săturat să fie criticat pentru faptul că cere ketchup în restaurantele de primă clasă.
Colaborarea cu brandul a venit după ce Ed a informat pe Instagram că are o idee de reclamă. ”Yo Heinz, am o idee pentru o reclamă tv, dacă vreți să faceți vreuna, dacă nu, nu o să mă supăr, nu aș putea fi niciodată supărat pe voi. Puneți-vă oamenii să-i sune pe ai mei. Cu dragoste, cel mai mare fan”.
Un apropiat al artistului a declarat pentru publicația menționată mai sus: ”Ed s-a implicat mult în producția reclamei, care le va părea telespectatorilor foarte amuzantă. De-a lungul anilor, Ed a experimentat pe pielea lui cum oamenii strâmbă din nas când li se cere ketchup într-un restaurant de lux, așa că vrea să arate cât de ridicol este acest lucru”.
Surse din anturajul lui Ed Sheeran susțin că acesta este atât de obsedat de ketchup încât le-a cerut oamenilor din staff-ul său să aibă la ei ”sticle de urgență”, astfel încât să-l poate consuma oriunde și cu orice, de la cârnații de dimineață până la cinele de lux.
Acum doi ani, Ed Sheeran a declarat că, dacă ar fi prim-ministru, una dintre primele sale legi ar fi ”ketchup obligatoriu în toate locurile care vând cartofi prăjiți”.
Foto: Getty
Vezi și: Rolul emotiei in publicitate - reclama cu fluturele
Gallery