Citeste mai mult despre:
Divertisment,
Pe durata întregii zile și în prime time, telespectatorii au preferat să urmărească programele pregătite de echipa de profesioniști PRO TV.
“PRO TV este mai puternic ca niciodată: avem știri obiective și bine documentate, divertisment de top și conținut de calitate. În câteva cuvinte și fără modestie, avem o grilă care este greu de depășit. Iar rezultatele obținute în primul trimestru al anului 2019 dovedesc asta. Sunt încrezător în echipa minunată pe care o avem la PRO TV, știu că avem producții foarte bune, pregătim multe surprize, așa că mergem pe un trend ascendent, la fel ca în fiecare an.”, a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.
Românii au preferat grupul PRO TV în perioada ianuarie – martie 2019
PRO TV a avut un început de an în forță atât ca grup, cât și ca televiziune. Atât pe durata întregii zile, cât și în prime time, telespectatorii au preferat să urmărească programele pregătite de echipa de profesioniști PRO TV.
În primele trei luni ale lui 2019, grupul PRO TV (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, PRO TV INTERNAȚIONAL) a fost lider detașat de audiență! Pe durata întregii zile, grupul PRO TV a obținut o medie de 4.7 puncte de rating și 28.2% share*, în timp ce grupul media competitor a înregistrat doar 3.4 puncte de rating și 20.1% share. În prime time, grupul PRO TV a obținut o medie de 11.6 puncte de rating și 31.5% share, în timp ce grupul media de pe locul secund a înregistrat o medie de 8.0 puncte de rating și 21.8% share.
Din ianuarie până în martie, canalul PRO TV a condus topul audiențelor pe toate segmentele de public. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a obținut o medie de 4.0 puncte de rating și 23.7% share, în timp ce televiziunea clasată pe locul secund a avut o medie de 2.5 puncte de rating și 14.8% share. În prime time, PRO TV conduce topul cu o medie de 9.9 puncte de rating și 26.9% share, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea a obținut o medie de 6.0 puncte de rating și 16.5% share.
Care au fost cele mai urmărite programe TV în perioada ianuarie – martie 2019?
În primele trei luni ale anului 2019, topul audiențelor este simplu – programele PRO TV sunt preferate de telespectatori:
• Cele mai urmărite știri sunt Știrile PRO TV
• Cele mai urmărite două programe din timpul întregii zile sunt Ce spun românii și România, te iubesc!
• Cele mai urmărite două programe din prime time sunt Românii au talent și meciurile din preliminariile pentru UEFA EURO 2020, difuzate de PRO TV
• Cele mai urmărite două seriale sunt Las Fierbinți și VLAD**
• Din top 50 filme difuzate de la începutul anului în prime time, toate au fost la PRO TV
Ca de obicei, obiectivitatea, seriozitatea și profesionalismul Știrile PRO TV sunt preferate de români. Jurnalele de la ora 19:00 conduc topul știrilor cu o medie de 10.0 puncte de rating și 29.7% share.
Pe durata întregii zile, telespectatorii au ales distracția de la Ce spun românii și reportajele marca România, te iubesc!. Emisiunea prezentată de Cabral Ibacka a obținut o medie de 6.0 puncte de rating și 24.1% share, iar România, te iubesc! a înregistrat o medie de 4.1 puncte de rating și 15.5% share.
În prime time, talentul și fotbalul dețin supremația! Edițiile Românii au talent au obținut o medie de 17.0 puncte de rating și 46.8% share, iar meciurile din preliminariile UEFA EURO 2020 au înregistrat o medie de 11.6 puncte de rating și 34.2% share.
Serialele PRO TV sunt și ele preferatele publicului! Las Fierbinți, lider incontestabil încă de la lansare, a obținut în primul trimestru o medie de 12.3 puncte de rating și 30.7% share, iar primul sezon VLAD a înregistrat o medie de 8.9 puncte de rating și 22.3% share.
În top 50 filme difuzate în prime time în perioada ianuarie – martie 2019, toate au fost difuzate de PRO TV! Cel mai urmărit film a fost Furios și iute 7, difuzat chiar în prima zi a anului, și a obținut 15.1 puncte de rating și 38.4% share.
În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România programe de calitate, divertisment de top și știri obiective și bine documentate.
***
*Cifrele au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA. Cifrele de audiență sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani. Au fost luate în considerare producțiile cu cel puțin 3 difuzări
** Au fost luate în considerare doar primele difuzări