Un brand colosal care a luat naștere în Japonia, pisicuța albă Hello Kitty, va fi transformat în personaj de animație la Hollywood.
New Line Cinema a cumpărat de la corporația Sanrio drepturile de televizare a personajului. Hello Kitty, care în 2019 împlinește 45 de ani de la crearea sa, va deveni personaj de animație într-o peliculă de Hollywood. Îndrăgita pisicuță albă se află la primul ei test în fața cinefililor, în ciuda celebrității sale.
Hello Kitty, care este creația designerului Yuko Shimizu, a apărut pentru prima dată în 1974. Atunci, imaginea ei a fost imprimtă pe o poșetă de vinil. Creatoarea ei i-a pus numele Kitty după ce s-a inspirat din nuvela Through the looking-glass a lui Lewis Carrol, însă particula Hello a fost adăugată mai târziu.
Hello Kitty și Ichiro Matsui, guvernatorul Prefecturii Osaka
Fondatorul corporației Sanrio voia ca numele pisicuței albe să inspire ideea de „comunicare socială”, astfel că a botezat-o Hi Kitty. Ulterior, a considerat că varianta Hello Kitty este mai potrivită.
Personajul a devenit în scurt timp un fenomen de marketing impresionant, generând venituri de 8 miliarde de dolari pe an. Hello Kitty este prezentă astăzi în casele copiilor, ca jucărie, rechizite școlare, programe TV și piese vestimentare, dar și ale adulților, sub formă de produse cosmetice și haine.
Hello Kitty a fost împrumutată și de cultura americană, la doi ani după ce aceasta a apărut în Japonia.
Reprezentanții New Line Cinema spun că munca la noul film va începe în curând, scrie abc7.com. Totuși, scenariștii și regizorii vor avea ceva de furcă, fiindcă simpatica pisicuță albă nu a fost promovată ca o jucărie vorbitoare sau care să aibă expresii faciale.
Gallery