Regina e o mare fană a rețelelor sociale, spune directorul de comunicare din Palatul Kensington.
De curând, strategia prezenței virtuale a monarhiei britanice a fost premiată de revista CorpComms, iar Sally Osman, fostul director de comunicare al Casei Regale, a fost numit Profesionistul în Comunicare al anului 2018.
Cu această ocazie, Osman a oferit și câteva detalii mai puțin știute despre Regină. Potrivit lui Sally Osman, care a lucrat pentru Casa Regală în ultimii 5 ani, Regina e cea care și-a dorit ca familia regală să fie prezentă pe rețelele sociale.
„A trebuit să-i convingă pe toți că e important ca monarhia să fie acolo unde se află oamenii. Regina are o gândire foarte avantgardistă și adoră rețelele social.”, a mai spus Osman.
Osman a recunoscut, însă, că lucrul cu Regina implică și foarte multă birocrație. „Dacă ai o idee, îi poţi trimite o notificare. Dacă ea zice «da», atunci poţi să îţi vezi de treabă.", a mai spus Osman.
Înainte să fie angajat al Casei Regale, Osman a fost director de comunicare al Sony Europa și, ulterior, al BBC.
Directorul de comunicare al Reginei a demisionat în urmă cu câteva luni, pe fondul daunelor de imagine pe care le-a adus monarhiei prin declarațiile sale Thomas, tatăl lui Meghan Markle.