ß
București, 16 noiembrie 2018 – eMAG a înregistrat vânzări de 240 de milioane lei după primele două ore de Black Friday, cu mult peste anul anterior.
Până la finalul zilei eMAG estimează că va depăși ținta de 400 de milioane de lei anunțată inițial. Black Friday a început la eMAG la ora la 6:56, înregistrând un interes maxim în istoria evenimentului, ceea ce a dus la suplimentarea stocului de promoții, care va continua pe tot parcursul zilei. eMAG a înregistrat peste 3.200.000 de vizite până la ora 10:00.
eMAG împreună cu 6.000 de magazine din Marketplace au pregătit o ofertă cu peste 3.000.000 de produse dintre cele mai variate categorii: telefoane, televizoare, frigidere, mașini de spalat, produse îngrijire personală, îmbrăcăminte și încăltăminte, laptopuri, produse pentru casă, jucării, articole sportive, mașini și motociclete, ceasuri și bijuterii de lux, bilete la concerte și evenimete în țară și străinătate, vacanțe, experiențe inedite, abonamente de telefonie Vodafone, abonamente medicale, inclusiv pachete pentru nașteri.
Recorduri la start de Black Friday la eMAG
• Primul milion de lei în 12 secunde
• 6 milioane de lei în primul minut
• 10 milioane de lei vânzari după 2 minute și 5 secunde
• 100 de milioane de lei după 37 de minute
Produsele comandate cel mai rapid:
• Consola Microsoft Xbox One Slim 1TB, 500 de bucăți în 39 de secunde
• Telefon mobil Apple iPhone X, 64GB, 4G, Space Grey, 500 de bucăți în 43 de secunde
• Anvelopa de iarnă Tigar WINTER 195/65R15 91H, 800 de bucăți în 44 de secunde
• Solid State Drive (SSD) Adata Ultimate SU650, 240GB, 500 de bucăți în 53 secunde
• Telefon mobil Samsung Galaxy S8, 64GB, 1.000 de bucăți în 64 secunde
Date la ora 10:00
• Comenzi în valoare de peste 240.000.000 de lei
• Peste 575.000 de produse comandate
• 28.000 lei cea mai mare comandă înregistrată, de la Cluj
• Peste 3.200.000 de vizite de la începerea evenimentului
• 78% din trafic provine de pe dispozitive mobile
• Ponderea comenzilor cu cardul: peste 33%, în creștere de la 30% media din 2017
• Una din 12 comenzi conține un produs pentru copii
• Produsul cel mai scump este un televizor 4K OLED Loewe de 165 cm în valoare de 39.499 lei
• Cea mai scumpă mașină vândută este un BMW X5 la 61.700 euro, redus de la 82.000 de euro
• Cea mai complexă comandă include produse din 21 de categorii printre care scule și produse pentru casă, fier de călcat, sandwich-maker, coffee maker dar și o donație spre Fundația eMAG
Plata cu cardul:
Mastercard și eMAG vor acorda o mașină Mercedes-Benz GLC 250 Coupé celor care în ziua de Black Friday, 16 noiembrie 2018, vor plăti cu un card Mastercard® sau Maestro® salvat în contul eMAG.
Clienții eMAG pot face cumpărături de Black Friday cu plata în 60 de rate fără dobândă cu cardul eMAG Raiffeisen și cu toate cardurile de cumpărături Raiffeisen Bank. Oferta de creditare include:
• 24 rate de la GarantiBank și Alfa Bank
18 rate de la ING, Banca Transilvania, BRD, Bancpost și Euroline
• 12 rate de la BCR, BRD si pe Card Avantaj
Produse surpriză comandate online:
• 80 de automobile
• 60 de abonamente Vodafone the Smart Black și the Super Black
• 1,7 KG de aur
• 1000 de nopți de cazare în vacanțe
• 200 de bilete la evenimente
• 80 de ceasuri și bijuterii de lux
Vânzări înregistrate la categoriile foarte cerute:
• Produse pentru casă și îngrijirea casei: peste 43.000 de bucăți
• Electrocasnice mici (mixere, blendere, aparate de gătit și altele): peste 39.000
• Televizoare: peste 24.000
• Telefoane: peste 22.000
• Fashion: peste 11.000
Black Friday este cel mai așteptat eveniment de cumpărături al anului, lansat în România de eMAG în 2011 și este adoptat în prezent la nivelul întregii piețe de retail. Ajuns la cea de-a opta ediție, Black Friday a devenit cunoscut prin volumul uriaș de produse aflate în promoții și prin ofertele cu prețul cel mai mic din întregul an.
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și exportă know-how și tehnologie românească în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 16 ani investește constant în servicii care ajută clienții să economisească timp și bani, servicii care au în spate tehnologii dezvoltate în România.
Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și cardul de cumpărături eMAG de la Raiffeisen Bank.