Românii sunt adesea mânați de invidie față de succesul vecinului, sentiment care le întunecă mintea și îi face să acționeze distructiv. O publicație online din România și-a propus să-i convingă pe oameni să vadă jumătatea plină a vecinilor sau rivalilor lor.
„Să moară capra vecinului” e o atitudine foarte întâlnită în rândul celor care simt că nu pot realiza ceea ce pot cei de lângă ei. De multe ori nici nu încearcă să-și depășească condiția și, din comoditate, își doresc ca semenii lor care au cunoscut succesul să se împiedice cumva pe drum. O campanie media demarată de PressOne, intitulată Trăiască Capra Vecinului, și-a propus să inspire românii să renunțe la atitudinea „să moară capra vecinului” și să recunoască meritele celor de la care pot învăța ceva.
În acord cu mesajul campaniei, publicația a făcut azi primul gest de apreciere a caprei vecinului. Mai exact, reprezentanții PressOne au ridicat statui altor cinci instituții media pe care le apreciază, monumente care au ca simbol o capră însoțită de mesajul Lăsăm invidia la o parte. Conform celor de la PressOne, cele cinci statui sunt diferite și au mesaje dedicate fiecărei instituții media selectate, precum și motivul pentru care sunt apreciate.
Și, iată, că ne-am trezit și noi cu o capră în curte, un monument al libertății de gândire pe care PRO TV a susținut-o încă de la înființare. Pe capra noastră scrie: „Mulțumim, PRO TV, că de 23 de ani ne inspiri să gândim liber.”
Campania are la bază un studiu realizat anterior de compania GfK, la cererea PressOne, despre invidia la români. Conform chestionarului, 23% dintre respondenți consideră invidia trăsătura negativă definitorie pentru români. Vezi AICI ce mai cred românii despre invidie!
Haideți să vedem cum a ajuns capra noastră în curtea PRO TV și cum a fost primită de colegii noștri de la Știrile PRO TV!
Iată cum arată statuile celor de la Times New Roman și Recorder!
Nici monumentele antiinvidie ridicate în cinstea Europa FM și Hotnews.ro nu sunt mai prejos.
Gallery