ß
7 din 10 români fac economii, așteptând reducerile de Black Friday 2018 pentru a face cumpărături. Categoriile preferate de români rămân IT&C și Travel.
Potrivit studiului realizat de GPeC împreună cu Eureka Insights, 7 din 10 români din mediul urban și cu acces la internet așteaptă în mod deosebit campaniile de reduceri de Black Friday și Crăciun pentru a achiziționa produse în perioada următoare. Doar 3 din 10 respondenți s-au arătat neinteresați de campaniile de discount, făcând cumpărături în mod uzual în perioada anterioară Black Friday (septembrie – noiembrie 2018). Laptopurile, telefoanele, tabletele și tot felul de electrocasnice sunt la mare căutare, însă lista nu se oprește aici.
Vacanțele și călătoriile reprezintă cea de a doua categorie importantă pentru care românii sunt dispuși să cheltuiască aprox. 1.460 lei în perioada următoare. Urmează produsele din categoria Auto & Moto incluzând polițe RCA, produse din categoria Home & Deco, dar și articolele de vestimentație, carduri cadou , jocuri electronice, produse pentru Gaming și cosmetice.
Jucăriile și produsele pentru copii au un buget de circa 273 lei, pe când produsele pentru adulți trebuie să se încadreze în limita a aproximativ 125 lei.
Aproape jumătate din bugetul alocat cumpărăturilor de Black Friday este destinat cadourilor, 48% dintre cumpărături fiind de ordin nealimentar.
Studiul complet poate fi găsit AICI.
Gallery