ß
Pisica celebrului creator de modă Karl Lagerfeld a câștigat în ultimii ani aproape 3.2 milioane de dolari, sumă care se adaugă la averea pe care o are deja, de 2,1 milioane de dolari.
Choupette a obținut această sumă din mai multe contracte cu diverse companii de produse cosmetice, cea mai cunoscută fiind celebra Shu Uemura.
De asemenea, felina a făcut și numeroase pictoriale și apare chiar într-un calendar, alături de mai multe fotomodele. În urma acestor apariții a încasat sute de mii de dolari.
Animalul de companie al designerului german a devenit extrem de cunoscut în ultimii ani, iar în 2014 a fost lansată chiar şi o carte despre el.
Volumul se numește „Choupette – viața spectaculoasă a unei pisici”, a fost scris de Patrick Mauriès şi Jean Christophe Napias, are 123 de pagini și o serie de fotografii făcute chiar de Lagerfeld. În același volum sunt oferite și detalii legate de viața și preferințele culinare ale pisicii.
Mirror.co.uk mai scrie și că Choupette are mai multe servitoare, care sunt obligate, printre altele, și să țină un jurnal în care notează stările pe care le are Choupette zilnic.