CEO-ul PRO TV a povestit despre noutățile pe care le aduc „Vocea României" și „Ninja Warrior", dar și despre punctele de forță ale grilei de toamnă.
Dacă e vineri, în grila PRO TV râmâne #vocearomâniei. Din 7 septembrie cel mai iubit show din România evoluează. Din nou. Cu o formulă de antrenori curajoasă: Tudor Chirilă, Irina Rimes, Andra și Smiley. Dar și cu noutăți spectaculoase: decor high-tech, un nou pachet grafic și schimbări de format. Ziua de vineri rămâne eveniment național.
„Dacă vorbim de concurenți, cred că există un potențial major de a descoperi talente. Dacă ne referim la formatul emisiunilor, cred că emisiuni ca Vocea României sau Românii au Talent au devenit deja emisiuni de referință și nu poți să-ți imaginezi grila noastră fără ele. Acestea sunt emisiunile sezonului și încercăm să le păstrăm proaspete, să aducem elemente noi pentru a le păstra actuale și pentru a le face mai interesante. Aspirăm la entertainment de calitate, la știri foarte bune și la programe inovatoare.", a spus Cesnavicius.
Iar dacă e duminică, în grila PRO TV e „Ninja Warrior România". Competiția care ține întreaga planetă cu sufletul la gură începe în 9 septembrie, într-un platou care a fost construit special pentru acest show. Sute de români vor lupta pentru a-și depăși limitele fizice și psihice și vor fi față în față cu cea mai dură provocare: cucerirea Muntelui Midoriyama și a titlului suprem de Ninja Warrior.
„Ninja Warrior este, cu siguranță, un experiment foarte interesant. A fost o emisiune extrem de greu de realizat, care schimbă complet punctul de interes -- de pe vedete pe oameni normali. Vom avea un număr foarte mare de concurenți. Vor fi în jur de trei sute de oameni care vor veni și își vor testa calitățile. Ai o singură șansă: ori câștigi, ori pierzi. Șansa ta să devii celebru este să performezi bine și să te întorci în sezonul nou pentru a deveni un erou pentru întreaga țară.", a explicat CEO-ul PRO TV.
Gallery