• PRO TV
  • PRO TV, lider de audiență pe piața din România 

PRO TV, lider de audiență pe piața din România 

PRO TV, lider de audiență pe piața din România 

PRO TV anunță cifrele de audiență înregistrate în al doilea trimestru din 2018. Știrile, filmele, emisiunile și serialele difuzate de grupul PRO TV în perioada aprilie – iunie 2018 au fost prima alegere a telespectatorilor români! În al doilea trimestru al acestui an, grupul PRO TV a fost lider de audiență pe toate segmentele de public (comercial, urban, național).

 “Așa cum i-am obișnuit deja pe români, ne-am ținut promisiunea de a le oferi știri obiective, divertisment de top și conținut de calitate, iar cifrele de audiență înregistrate în această perioadă vorbesc de la sine. Ne-am concentrat pe angajamentul de a aduce formate noi, experiențe noi pentru telespectatori, de a dezvolta și îmbunătăți în continuare formatele pe care ei le urmăresc deja. Le mulțumim tuturor partenerilor pentru colaborarea de lungă durată și ne gândim la viitor cu entuziasm, pentru că pregătim show-uri foarte puternice în această toamnă.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.


Ce audiențe a obținut PRO TV în perioada aprilie – iunie 2018?

Atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time, grupul PRO TV (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, PRO TV INTERNAȚIONAL, MTV România) a fost lider absolut de audiență. Pe timpul zilei, grupul PRO TV a obținut o medie de 3.8 puncte de rating și 25.8% share, în timp ce grupul media competitor a înregistrat 2.9 puncte de rating și 19.9% share. În prime time, grupul PRO TV a obținut o medie de 8.2 puncte de rating și 27.2% share, spre deosebire de grupul media de pe locul secund, care a înregistrat numai 6.1 puncte de rating și 20.2% share.

 Canalul PRO TV conduce topul audiențelor, așa cum și-a obișnuit telespectatorii de peste 22 de ani. La nivelul întregii zile, PRO TV a obținut o medie de 3.3 puncte de rating și 22.1% share, în timp ce televiziunea care ocupă locul al doilea a avut o medie de 2.2 puncte de rating și 14.8% share. În prime time, PRO TV conduce topul cu 7.2 puncte de rating și 23.9% share, spre deosebire de televiziunea secundă, care are 4.9 puncte de rating și 16.2% share.


Care au fost cele mai urmărite programe PRO TV în perioada aprilie – iunie 2018?

 În top 50 filme difuzate în trimestrul 2, toate au fost difuzate de PRO TV! Cea mai urmărită producție a fost Cartelul Ucigaș (Close Range), care a obținut 10.8 puncte de rating și 29.3% share.

Știrile PRO TV de la ora 19:00 reprezintă, ca întotdeauna, prima alegere a telespectatorilor din România și au condus topul în perioada aprilie-iunie cu o medie de 6.4 puncte de rating și 27.3% share.

În top 3 programe de divertisment din prime time*, toate sunt producții PRO TV! Cea mai urmărită emisiune TV, Românii au talent, conduce topul, cu o medie de 10.5 puncte de rating și 34.9% share, urmată de Las Fierbinți cu sezonul 13 (10.4 puncte de rating și 32.4% share) și sezonul 11 (8.0 puncte de rating și 25.2% share).

Pe parcursul zilei, topul este condus de emisiunea Ce spun românii, care a obținut o medie de 4.4 puncte de rating și 23.5% share. Pe locul secund este Campionatul Mondial de Fotbal (TVR 1 – 4.4 puncte de rating și 21.9% share), urmat de emisiunea de investigație România, te iubesc!, care a obținut o medie de 3.8 puncte de rating și 17.7% share.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România știri obiective, bine documentate, divertisment de top și conținut de calitate.

Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni