• PRO TV
  • Motivul pentru care Ivanka Trump renunță la brand-ul ei de accesorii după un deceniu 

Motivul pentru care Ivanka Trump renunță la brand-ul ei de accesorii după un deceniu 

Motivul pentru care Ivanka Trump renunță la brand-ul ei de accesorii după un deceniu 

Ivanka Trump își ia râmas bun de la brand-ul ei fashion. 

Prima fiica a Președintelui Donald Trump își închide brand-ul după un deceniu de când a lansat primele bijuterii în 2007. 

"Când am început acest brand, nimeni nu putea să previzioneze succesul pe care urma să-l dobândim", a declarat Ivanka Trump

Fiica Președintelui s-a separat oficial de brand anul trecut, pentru a-și îndeplini rolul în Casa Albă, lucru despre care ea spune că în prezent este obiectivul ei principal. 

"După 17 luni în Washington, nu știu când mă voi întoarce vreodată la această afacere, dar știu că accentul meu pentru viitor va fi munca pe care o fac la Casa Albă, deci luarea acestei decizii este singurul rezultat corect pentru echipa și partenerii mei. Sunt dincolo de recunoștință pentru munca incredibilă de care am dat dovadă și care a inspirat atât de multe femei.", a concluzionat Ivanka. 

Abigail Klem, care a preluat funcția de președinte a mărcii Ivanka Trump, a comentat, de asemenea, decizia:"Suntem incredibil de mândri de brand-ul pe care l-am construit și de conținutul și produsul pe care l-am dezvoltat pentru clienții noștri. Platforma noastră a devenit o resursă indispensabilă pentru comunitatea loială de femei pe care o avem. Am înregistrat vânzări puternice de la începerea brandului, care a continuat în acest an cu lansarea de succes a afacerii noastre de comerț electronic."

"Știu că aceasta a fost decizie foarte dificilă pentru Ivanka și sunt foarte recunoscătoare pentru ocazia de a conduce o echipă atât de talentată și dedicată. Când s-a confruntat cu circumstanțele cele mai unice, echipa a manifestat forță și optimism. De la lansarea inițială a mărcii în 2014 până la extinderea recentă a capacităților directe de către consumatori, pe site-ul nostru, le mulțumesc întregii echipe pentru munca pe care au facut-o și partenerilor noștri care au executat cu mare grijă viziunea noastră de brand.", a continuat Abigail Klem. 

Marca a fost recunoscută de Footwear News ca "lansarea anvelopei anuale", în 2010, prin Premiile ACE ale Consiliului Accesorilor, cu Premiul Breakthrough 2015 și cu FABB Achievement Award pentru excelență în design-ul accesoriilor în 2016. 

Cu toate acestea, brand-ul s-a confruntat, de asemenea, cu o analiză în ultimii ani, din cauza criticii lui Donald Trump, solicitând boicotarea mărcii în 2017. Nordstrom a renunțat la brand în acel an, din cauza performanțelor slabe. 

Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni