In caz ca nu ai rabdare sa citesti tot materialul: 14 mil. dolari pe ora. Atat face Facebook pe ora de pe urma zecilor de milioane de utilziatori.
Mai precis, veniturile Facebook au inregistrat o crestere in ultimul trimestru, aproximativ de 59%, ajungand la peste 3 miliarde de dolari si contribuind la avansul de 62% din acest an, pe fondul extinderii afacerii din domeniul publicitatii mobile.
Publicitatea pe platformele mobile pentru Facebook reprezinta, in general, cam 66% din veniturile totale din publicitate ale Facebook, iar profitul anual al companiei a ajuns la aproape un miliard de dolari, adica aproape s-a dublat.
In schimb, costurile au crescut cu 41% in ultimul trimestru analizat, in conditiile in care numarul anagajatilor Facebook a crescut cam cu 1.000.
Alte date interesante remise publicitatii de Facebook in ultimul raport: aproape jumatate din populatia conectata la internet la nivel global foloseste serviciul macar o data pe luna.
Expertii estimeaza ca Facebook va detine o cota de 20% din piata globala a publicitatii mobile pana la finalul anului si cota de piata a Google, principalul competitorul al Facebook pe aceasta piata, va scadea la 45% fata de 50% in urma cu doi ani. Piata publicitatii mobile este estimata in acest moment la 36 de miliarde de dolari.