Vinerea trecuta conducerea Facebook a anuntat o noua modificare in ceea ce priveste combaterea stirilor false, iar masura propusa a starnit controverse printre internauti.
Conform The Crunch, noua idee a celor de la Facebook este ca stirile a caror acuratete este contestata de terte parti sa aiba un spatiu mai mic in News Feed-ul utilizatorilor si sa fie scrise cu un font mai mic.
"Reducem proeminenta vizuala a stirilor a caror informatii s-au dovedit a fi false", a declarat un purtator de cuvant al companiei pentru publicatia The Crunch.
Ideea celor de la Facebook a fost ridiculizata de internauti, care le-au reprosat faptul ca sunt incapabili sa gestioneze problema. Cu toate acestea, noua decizie pare sa fie mai inspirata decat ultima, care semnala stirile false printr-un stegulet, facandu-le astfel mult mai vizibile.
In urma scandalului urias cu Cambridge Analytica, in urma caruia datele a 87 de milioane de utilizatori au fost accesate ilegal, Facebook face eforturi considerabile pentru a recastiga increderea publicului, insa cu toate acestea exista mii de persoane care au decis sa renunte la contul de pe reteaua de socializare, in semn de protest.