Romanii au talent a ajuns anul acesta la sezonul cu numarul 8, iar regizorul celui mai urmarit show de divertisment din Romania este invitat la evenimentul Ziua Publicitatii, care va avea loc pe 17 aprilie la Hotel Intercontinental.
Ziua Publicitatii este un eveniment organizat de IAA Romania (International Advertising Association) in parteneriat cu PRO TV si aduce in atentie viitorul advertisingului la nivel mondial si local, impreuna cu idei despre cum ne putem adapta la evolutia rapida a mediilor si formelor de comunicare.
Adrian Batista, In House Production Creative Director PRO TV, a raspuns intrebarilor institute.ro despre creativitate:
- 3 cuvinte ce vor defini viitorul industriei creative.
- Emotie / Viziune / Oameni.
- Publicul viitorului va mai putea fi accesat prin aceleasi canale? Dar prin aceleasi metode? Ce crezi ca se va intampla in 5-10 ani cu time spendingul unui consumator?
- Publicul se confrunta in primul rand cu o modificare constanta si accelerata a propriei realitati, iar modul in care isi traduce notiunea de "timp liber" face ca predictiile pentru obiceiul de consum in viitor sa fie relativ greu de facut. Ce pare foarte probabil e insa ca lucrurile nu se vor modifica dramatic. Din punct de vedere emotional, omul de maine va fi aidoma celui de-acum si celui de dinaintea timpurilor moderne. Cum rezolvi un raspuns emotional consistent tine mai degraba de context decat de canale si metode. Provocarea pentru omul de publicitate va fi sa se adapteze rapid contextului si sa ajunga sa-l controleze.
- Poate industria creativa sa aiba impact profund asupra lumii?
- Industria creativa e poate singura care poate avea un impact notabil. Stabilirea unor repere, validarea unor benchmark-uri educa intru frumos si deschide minti. In ciuda diversificarii canalelor de comunicare, trendurile impun tipare si manierism mai mult ca niciodata. Industria creativa e cea care poate sparge tipare, poate nuanta tendinte si aboli cutume. Creativitatea a fost mereu limbajul progresului si nimic nu va schimba asta.
- Cum poate Romania sa ajunga un Hub Global Creativ?
- Romanii sunt de mult o parte activa si importanta a unui hub creativ global. In ce masura Romania poate deveni un astfel de hub e o chestiune care va deveni curand prea putin importanta. Ce e cu adevarat important e ca stim sigur ca avem un potential creativ urias, ca suntem printre cei care ne stabilim singuri reperele si ca ne e cumva in fire sa inovam si sa ne raportam la noi insine pentru a ne autodepasi. Asta ne poate da speranta ca Romania va fi un reper important pentru creativii de pretutindeni.
Sursa: institute.ro
Gallery