ß
PROTV a doborat un nou record: in luna august, cifrele inregistrate atat la nivelul programelor din prime time, cat si la nivelul intregii zile au fost cele mai mari din istoria masurata a televiziunii! Inca o data, stirile, emisiunile, filmele si productiile locale PRO TV au reprezentat prima alegere a romanilor.
Rezultate record in luna august!
Atat in prime time, cat si la nivelul intregii zile, PRO TV a obtinut in luna august cifre de audienta de doua ori mai mari decat televiziunea clasata pe locul al doilea si a reusit, din nou, sa isi depaseasca propriile rezultate de audienta!
La nivelul intregii zile, PRO TV a obtinut in luna august, pe targetul comercial (cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani), o medie de 3.5 puncte de rating si 23.8% cota de piata, la distanta fata de televiziunea clasata pe locul al doilea, care a inregistrat 1.8 puncte de rating si 12.2% cota de piata.
PRO TV si-a mentinut si consolidat pozitia de lider si in prime time, unde a obtinut 7.4 puncte de rating si 26.5% cota de piata, spre deosebire de postul TV de pe locul doi, care a inregistrat numai 3.2 puncte de rating si 11.6% cota de piata.
Vorbeste lumea, La Maruta si Ce spun romanii, lideri de audienta in prima saptamana dupa lansare!
Pe 28 august, emisiunile Vorbeste lumea, La Maruta si Ce spun romanii au debutat cu noi sezoane pline de umor, informatii utile, dar si distractie in familie! In prima saptamana de la debut, cele trei emisiuni au condus detasat topul audientelor pe toate categoriile de public: comercial, urban si national.
La nivelul publicului comercial, emisiunea Vorbeste lumea a obtinut in prima saptamana a noului sezon o medie de 2.0 puncte de rating si 17.6% cota de piata, spre deosebire de televiziunea clasata pe locul secund, care a inregistrat pe acelasi interval o medie de 1.5 puncte de rating si 13.8% cota de piata.
Catalin Maruta a revenit cu sezonul 10 La Maruta in forta! In prima saptamana de la lansare, emisiunea a obtinut o medie de 2.3 puncte de rating si 17.7% cota de piata, in timp ce televiziunea clasata pe locul al doilea a inregistrat o medie de 1.6 puncte de rating si 12.4% cota de piata.
Cabral ne-a explicat Ce spun romanii intr-un nou sezon plin de umor si raspunsuri surprinzatoare, iar emisiunea a condus topul audientelor in prima saptamana de la lansarea noului sezon, cu o medie de 5.1 puncte de rating si 27.1% cota de piata, in timp ce televiziunea de pe locul secund a inregistrat o medie de 1.7 puncte de rating si 9.1% cota de piata.
In fiecare zi, de luni pana duminica, PRO TV le ofera tuturor romanilor programele pe care acestia le prefera!
Gallery