Conturile de Instagram pentru animalele de companie au devenit o adevarata afacere pentru stapanii care au intuit potentialul prietenilor necuvantatori, iar acum patrupezii sunt vedete in toata regula.
Cu sute de mii de fani, nu e de mirare ca animalutele produc mici averi pentru stapanii lor din diverse parteneriate sau contracte de publicitate.
Un exemplu in acest sens este Chloe, o catelusa din rasa buldog brancez mini, care a reusit sa stranga peste 175 000 de urmaritori pe contul ei de Instagram. Stapanul ei, Loni Edwards, a fondat chiar si o agentie care se ocupa cu administrarea conturilor de socializare ale animalelor de companie celebre.
Toast, o catelusa din rasa Cavalier King Charles, a fost salvata dintr-un adapost pentru animale de stapanul sau, insa a trebuit sa fie operata si sa ii fie scosi toti dintii. Din acest motiv, limba ii aluneca din gura, iar internautii s-au indragostiti de ea.
Manny, un buldog francez, a devenit celebru pe internet datorita faptului ca ii place sa doarma in chiuveta. Stapanul sau a inceput sa posteze poze cu el la inceput in gluma, insa a devenit un adevarat fenomen in scurt timp, iar acum este urmarit de celebritati si are contracte de publicitate cu diverse branduri.
Sumele de bani pe care stapanii le castiga din pozele cu animalele de companie difera, insa nu sunt deloc de neglijat. In functie de numarul de fani, acestia pot incasa intre 3 000 si 15 000 de dolari pentru fiecare postare sponsorizata.