ß
Central European Media Enterprises Ltd. (CME) a reprezentat prima optiune a telespectatorilor si partenerilor de business din Romania in primul trimestru al anului 2017.
Continutul de calitate, stirile prezentate obiectiv si divertismentul de top au pozitionat grupul Pro TV, ca de obicei, lider de piata in Romania.
Primul trimestru al anului 2017 (perioada 1 ianuarie – 31 martie) a adus pentru grupul Pro TV un venit net in valoare de 38.9 milioane de dolari, reprezentand o crestere de 25% fata de aceeasi perioada a anului 2015, la rate constante ale cursului de schimb valutar. In ceea ce priveste profitul operational inainte de depreciere si amortizare (OIBDA), grupul Pro TV a obtinut in primul trimestru al anului 2017 14.6 milioane de dolari, o crestere de 62.0% fata de aceeasi perioada a anului 2016.
“Ne bucuram sa vedem ca, trimestru de trimestru, aducem o contributie semnificativa in cadrul CME si ca rezultatele reprezinta o reconfirmare a calitatii programelor noastre, dar si a profesionalismului echipei Pro TV. Vom continua sa reprezentam un partener de business de incredere atat pentru clientii actuali, cat si pentru cei interesati sa colaboreze cu noi! Strategia noastra este construita cu un factor esential in minte: beneficiul telespectatorului roman care demonstreaza, in fiecare zi, ca Pro TV este prima sa alegere. Stirile obiective cu care i-am obisnuit de 21 de ani, continutul de calitate si divertismentul de top vor fi intotdeauna prioritatile grupului Pro TV.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.
Grupul Pro TV este, de peste 21 de ani, lider de piata in Romania. In perioada ianuarie – martie 2017, grupul Pro TV a obtinut, la nivelul intregii zile, o medie de 5.6 puncte de rating si 28.6% cota de piata, in timp ce grupul media situat pe locul secund a obtinut 4.1 puncte de rating si 20.7% cota de piata. In prime time, grupul Pro TV a continuat sa aiba cel mai urmarit continut din tara, obtinand o medie de 12.6 puncte de rating si 32.1% cota de piata, spre deosebire de grupul secund, care a inregistrat 8.4 puncte de rating si 21.3% cota de piata.
In luna martie 2017, Pro TV a stabilit un nou record in istoria audientelor, pe segmentul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani. Astfel, Pro TV a obtinut cel mai bun market share inregistrat de un post de televiziune romanesc atat in prime time, cat si pe parcursul intregii zile. Media de audienta pe parcursul intregii zile fiind de 4.5 puncte de rating si 25.5% cota de piata!
In fiecare zi, de luni pana duminica, grupul Pro TV reprezinta prima alegere a telespectatorilor din Romania si nu numai.
Despre PRO TV
In Romania, din portofoliul CME fac parte: Pro TV - liderul televiziunilor din Romania, Acasa, Acasa GOLD, Pro Cinema, Sport.ro, MTV Romania si Pro TV International. Lansat in decembrie 1995, Pro TV este liderul televiziunilor din Romania. Cu un public tinta format din adulti cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 ani din zone urbane, Pro TV ofera o grila diversa de programe, care include filme si seriale internationale de top, dar si o varietate de productii locale - stiri, emisiuni de divertisment si programe de fictiune.
*Sursa date: Kantar Media Romania