Saptamana aceasta, miercuri si joi, Pro TV le-a oferit telespectatorilor comedie romaneasca si divertisment de calitate! Las Fierbinti, Atletico Textila, Ai nostri si Jocuri de celebritate au fost programele pe care romanii le-au preferat si care le-au asigurat doza necesara de rasete.
In ambele zile, programele Pro TV au condus topul preferintelor romanilor si au pozitionat postul de televiziune pe primul loc pe segmentul publicului comercial.
Miercuri, romanii au spus DA pentru Las Fierbinti, Atletico Textila si Jocuri de celebritate
In episodul de miercuri seara, fierbintenii au incercat sa dovedeasca faptul ca in fiecare casa din sat se pot gasi o multime de artefacte, totul pentru scopul clar de a le vinde unui muzeu de istorie. Aventurile din Las Fierbinti au pozitionat Pro TV lider de audienta pe toate segmentele de public, iar pe targetul comercial, episodul a obtinut 11.6 puncte de rating si 28.5% share, spre deosebire de postul TV clasat pe locul al doilea, care a inregistrat rezultate de doua ori mai mici: 5.3 puncte de rating si 13.0% share.
In Atletico Textila, personajul principal a fost „Sfantul Maradona”, care a influentat toate actiunile personajelor din serial: celebritatea lui Leonard pe internet, relatia dintre Adrian si Livia, dar si evolutia echipei in divizie! Pe segmentul publicului comercial, Atletico Textila a obtinut 9.3 puncte de rating si 23.0% share, iar postul TV care a ocupat locul secund a inregistrat 5.4 puncte de rating si 13.3% share.
Mihai Bobonete, Octavian Strunila si Paul Ipate s-au distrat pe cinste la Jocuri de celebritate, alaturi de Lora, Dan Helciug, Claudia Pavel, Tudor Ionescu (Fly Project) si invitatii lor speciali. Dupa o batalie stransa, in care s-a ras mult si distractia a fost la ea acasa, cel care a reusit sa ii ia banii lui Bobonete a fost Felix, prietenul lui Tudor Ionescu. Editia Jocuri de celebritate de miercuri seara a fost lider de audienta pe segmentul publicului comercial, inregistrand 5.9 puncte de rating si 20.2% share, comparativ cu postul de televiziune secund, care a obtinut 4.1 puncte de rating si 14.1% share.
Joi, romanii au fost un neam unit in comedie!
Joi seara, Pro TV a dat startul comediei cu Las Fierbinti. Celentano a fost preocupat cu inventarea unui pliculet special cu alcool, sotia lui Branzoi a investigat serios infidelitatea barbatului ei, iar romanii s-au amuzat pe seama aventurilor personajelor! Episodul Las Fierbinti a fost lider de audienta pe toate segmentele de public, iar pe targetul comercial a obtinut 15.1 puncte de rating si 36.1% share. Postul TV care a ocupat locul doi a inregistrat rezultate de aproximativ trei ori mai mici decat Pro TV, cu 5.2 puncte de rating si 12.4% share.
Seara de joi a continuat cu o premiera la Pro TV, noul serial Ai nostri! Doua familii interesante, una prietena foarte buna cu legea, iar cealalta la polul opus s-au asezat la aceeasi masa si au devenit Ai nostri! La nivelul publicului comercial, Pro TV a fost lider de audienta cu noua productie, inregistrand 9.3 puncte de rating si 24.5% share, in timp ce televiziunea de pe locul al doilea a obtinut 5.2 puncte de rating si 13.8% share.
Aventurile personajelor din cele trei seriale romanesti oferite de Pro TV, Las Fierbinti, Atletico Textila si Ai nostri, continua si saptamana viitoare, cu o noua runda de comedie romaneasca autentica, iar in Jocuri de celebritate, o noua gasca de vedete va lua cu asalt sufrageria lui Mihai Bobonete!
Gallery