Continutul de calitate, stirile obiective oferite in timp real si divertismentul de cea mai buna calitate au fost doar cativa dintre factorii care au facut ca grupul Pro TV, parte a CME (Central European Media Enterprises Ltd.) sa fie principala alegere a telespectatorilor din Romania atat in ultimele trei luni ale anului 2016, cat si pe intreg anul 2016. Cele sapte televiziuni care fac parte din grup (Pro TV, Acasa, Acasa GOLD, Pro Cinema, Sport.ro, MTV Romania si Pro TV International) si grilele de programe pregatite pentru acestea au facut ca grupul Pro TV sa fie, din nou, lider de piata in Romania.
In ultimul trimestru al anului 2016 (octombrie – decembrie), grupul Pro TV a obtinut un venit net in valoare de 54.7 milioane de dolari, reprezentand o crestere de 16.2% fata de aceeasi perioada a anului 2015, la rate constante ale cursului de schimb valutar. La nivelul intregului an 2016, grupul Pro TV a obtinut un venit net de 172.9 milioane de dolari, reprezentand o crestere de 11.3% la rate constante ale cursului de schimb valutar, fata de aceeasi perioada a anului 2015.
In 2016, postul de televiziune Pro TV a obtinut cel mai mare share mediu din prime time de la masuratoarea moderna a audientelor, 25.0%, reconfirmand, astfel, pozitia sa in piata! La nivelul de grup, Pro TV a obtinut o medie de 4.5 puncte de rating si 25.1% share pe parcursul intregii zile si 10.3 puncte de rating si 29.1% share in prime time, la nivelul publicului comercial, in timp ce grupul media secund a inregistrat o medie de 3.8 puncte de rating si 21.3% share pe parcursul intregii zile si 7.4 puncte de rating si 21.0% share in prime time.
In perioada octombrie – decembrie 2016, grupul Pro TV a inregistrat o medie de audienta de 5.0 puncte de rating si 26.9% share pe parcursul intregii zile si 11.4 puncte de rating si 29.8% share in prime time, spre deosebire de grupul media situat pe locul al doilea, care a inregistrat 4.3 puncte de rating si 22.8% share pe parcursul intregii zile, 9.0 puncte de rating si 23.7% share in prime time, pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani.
"In 2016, grupul Pro TV a inregistrat rezultate foarte bune atat la nivelul cifrelor de audienta obtinute, cat si al rezultatelor financiare, care au dus la o contributie semnificativa companiei CME. Suntem foarte mandri de aceste rezultate si le multumim tuturor partenerilor care sunt alaturi de noi! Avem incredere ca si anul 2017 va fi unul care va duce mai departe trendul ascendent pe care l-am avut in ultimul an.", a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.
*Sursa date: Kantar Media Romania