Toti parintii isi doresc ca micutii lor sa aiba parte de tot ce este mai bun in viata. Societatea din pacate are anumite bariere pe care le impune si lucrurile nu sunt tocmai in regula atunci cand nu te incadrezi in profilul omului general acceptat.
Este si cazul lui Asher NASH, un baietel in varsta de 17 luni pe care parintii l-au inscris sa participe intr-o campanie publicitara. Micutul este facut sa stea in fata camerelor de filmat sau fotografiat si iubeste sa fie in centrul atentiei, dar a fost respins atunci cand s-a aflat ca are Sindromul Down. Motivul a fost unul simplu, din punctul lor de vedere: nu se incadreaza in cerintele campaniei.
In momentul in care Inside Edition a scris despre povestea micutului, toti cei care au citit despre el au fost cu adevarat suparati. Acela a fost momentul in care familia lui Asher impreuna cu prietenii apropiati au decis sa ceara public promovarea copiilor cu probleme in campaniile publicitare.
Compania si-a cerut scuze si a promis ca vor pastra pozele micutului pentru campaniile viitoare. In momentul de fata micutul are foarte multi sustinatori si va reprezenta cateva branduri de haine pentru copii.
Gallery