Citeste mai mult despre:
Divertisment,
Campania Inspectorul Vacanta, care a asigurat timp de 5 saptamani materiale exclusive pentru Stirile Pro TV, s-a incheiat dupa o calatorie ce a atins multe puncte turistice de interes national.
Reporterii Pro TV au incercat sa ilustreze situatia reala din turismul romanesc, sa traga semnale de alarma in privinta responsabilitatii autoritatilor si sa arate ca romanul e tot mai putin dispus sa plateasca pentru vacante ratate din start.
Campania a fost urmarita, pe intreaga perioada de difuzare, de peste 1 milion de telespectatori, la nivelul publicului national. Reportajele au inregistrat, in medie, la nivelul publicului comercial, 5.9 puncte de rating si 28.9% cota de piata.
In aceasta vara, Inspectorul Vacanta a luat la rand, pe langa statiunile de pe litoral, locurile din tara renumite pentru apele termale si statiunile balneoclimaterice care strangeau in anii lor de glorie mii de turisti. Din pacate, acum e greu de imaginat ca acolo se desfasurau sejururi in toata regula. Sunt localitati intregi uitate de autoritati sau disputate de diverse institutii in timp ce se transforma in ruine, sub ochii turistilor care ajung intamplator prin zona. Fara viziune, fara investitii, doar cu indiferenta si nepasare, aceste locuri vor disparea cu totul.
"Au fost doua luni pline, in care am dus o cursa contracronometru, alaturi de Raluca Manita si Andreea Brasoveanu, ca sa fim acolo unde era mai multa nevoie de Inspectorul vacanta. Am petrecut seri "tarzii" la serviciu, dar a meritat. Ne-am completat reciproc si am legat o echipa frumoasa. Ideea de a fi acolo unde telespectatorul are mai multa nevoie de noi ne incita si pe viitor. Iar atunci cand si rezultatele confirma efortul, uitam de oboseala si ramanem in minte doar cu clipele frumoase.", a declarat Romeo Diaconescu, coordonatorul campaniei.
O alta problema pe care Inspectorul Vacanta a semnalat-o in aceasta vara este legata de responsabilitatea celor care fac turism in Romania. Hotelurile lasate in paragina, care totusi cazeaza turisti, sau restaurantele ce ascund mari probleme de igiena alimentara ar trebui sa intre pe lista neagra a clientilor, dar, in lipsa altor oferte, sunt totusi pline. Asta ii face pe administratorii lor sa le mentina functionale si sa tina preturile ridicate. Intrebarea este: pana cand?
Telespectatorii s-au implicat si ei in aceasta campanie si n-au intarziat sa ne dezvaluie, la randul lor, experientele traite in statiunile romanesti.